نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 09:24

طرح «مبلغین یوم الله» در اصفهان برگزار می‌شود

اصفهان- معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از اجرای طرح «مبلغین یوم الله» با هدف تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال خبرداد.

ولی الله روان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمنان سعی می‌کنند انقلاب را از یاد مردم ببرند اما دهه فجر انقلاب را به مردم یادآوری می‌کند و سعی می‌کنند امام را از یاد مردم ببرند اما یوم الله دهه فجر یادآور اراده و عظمت امام بزرگوار است.

وی ادامه داد: سازمان اوقاف و امور خیریه در آستانه چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی کرده که لازم الاجرا است که از جمله آنها فضا سازی محیطی و پیرامونی با هدف تزئین و ایجاد شور و نشاط است.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: یکی از این برنامه‌ها اهتزاز دائمی پرچم جمهوری اسلامی در این ایام در ابعاد بزرگ است.

وی به نمایش گذاشتن تابلوهای نمایشگاهی حاوی بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌هاست؛ همچنین ویژه برنامه‌ای به مناسبت آغاز یوم الله دهه فجر و جشن میلاد حضرت علی (ع) در روز شنبه ۱۵ بهمن پیش‌بینی شده که بعد از نماز مغرب و عشا اجرا خواهد شد.

روان به برگزاری نشست‌هایی با عنوان گفتمان انقلاب اسلامی در دهه فجر اشاره کرد و افزود: برگزاری محفل اُنس با قرآن کریم و استفاده از ظرفیت مبلغان اسلامی از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال خواهد بود.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار داشت: امسال طرحی تحت عنوان مبلغین یوم‌الله با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب و بیان گام دوم انقلاب از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه به مدت هشت روز برگزار می‌شود.‌

روان اضافه کرد: پیش‌بینی شده که پنج نفر از مبلغان در اصفهان در مساجد و امام زادگان و مدارس مرکز استان و شهرستان‌ها حضور یابند و برنامه‌هایی با محوریت جهاد تبیین و گفتمان انقلاب اجرا کنند.

وی برگزاری کاروان‌های شادی و نیز نمایشگاهی درباره وقایع اخیر و دستاوردهای انقلاب را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و افزود: نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب شامل عکس و کاریکاتور خواهد بود که با هماهنگی شورای تبلیغ شهرستان‌ها در بیش از ۱۵۰ امامزاده برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: امروز نیز برنامه‌ای سراسری تحت عنوان قرار دوازدهم همزمان با آغاز یوم الله دهه فجر در امامزاده نرمی برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1011901

مهمترین اخبار ایران و جهان: