نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 10:08

منابع طبیعی نباید دستخوش منافع آدم‌ها و سهل‌انگاری‌ها قرار بگیرد

قزوین-امام جمعه قزوین گفت: اگر این سرمایه‌های عظیم منابع طبیعی دستخوش منافع آدم‌ها و سهل‌انگاری‌ها قرار بگیرد، زندگی سالم برای نسل‌های آینده امکان‌پذیر نخواهد بود و امانت‌دار خوبی نبوده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای مسعود جمشیدی جنگلبان نمونه کشوری که به دعوت دفتر امام جمعه قزوین صورت گرفت، اظهار کرد: موضوع محیط زیست و آب و هوای پاک از اهم مسائل زندگی برای همۀ مردم دنیا است و باید نگاه ویژه‌ای به این مهم داشته باشیم.

وی ادامه داد: بخشی از آلودگی شهر و محیط زندگی مردم، به منابع طبیعی، جنگل‌ها و به صورت کلی سلامت محیط زیست بستگی دارد و هر چه بتوانیم منابع طبیعی را تقویت کنیم، از محیط زیست سالم‌تری برخوردار خواهیم بود.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: اگر این سرمایه‌های عظیم منابع طبیعی دستخوش منافع آدم‌ها و سهل‌انگاری‌ها قرار بگیرد، زندگی سالم برای نسل‌های آینده امکان‌پذیر نخواهد بود و امانت‌داران خوبی نبوده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: به برکت این زحماتی که شما و همکاران گرانقدرتان می‌کشید می‌توان امیدوار شد که آینده شرایط بهتری بر منابع طبیعی و محیط زیست حاکم باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 992145

مهمترین اخبار ایران و جهان: