نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 12:03

نهاد خانواده نوک پیمان هجمه فرهنگی دشمن است

بیرجند- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه خانواده هدف هجمه های فرهنگی دشمن است، گفت: بانوان خراسان جنوبی در عرصه تبلیغ بسیار موفق ظاهر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد رضایی صبح یکشنبه در مراسم تجلیل از دو تن از بانوان فاطمی و مبلغ خراسان جنوبی، اظهار کرد: بسیاری از بانوان خراسان جنوبی سال‌ها در حوزه فرهنگ تلاش کرده و در زمینه فکر و تربیت نقش آفرین بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: تجلیل و تشکر از این بانوان را یک وظیفه برای خود می‌دانیم هر چند پاداش واقعی در نزد خداوند محفوظ است.

رضایی با اشاره به اینکه هیچ کاری در نزد خداوند بالاتر از کار فرهنگی و تربیت و هدایتگری نیست، گفت: نمونه افراد و به ویژه بانوانی که قدم‌های بزرگی در عرصه هدایتگری و تربیت برداشتند، در خراسان جنوبی کم نیست.

وی افزود: در دوران اولیه اسلام افرادی چون «دعبل خزاعی» که با هنر خود یعنی سرودن شعرهای آئینی در راستای تبلیغ دین خدا و فرهنگ والای اهل بیت (ع) قدم برداشتند، جایگاه بسیار بالایی در نزد معصومین (ع) داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر عوامل موفقیت بانوان مبلغ خراسان جنوبی بیان‌کرد: وقتی که اعضای خانواده و همسران از نظر فکری با یکدیگر همسو باشد بی شک موفقیت‌های بزرگی نصیب آن خانواده خواهد شد.

رضایی اظهار کرد: از دیگر کارهایی که این روزها ضرورت دارد فعالیت در حوزه بانوان و خانواده است چرا که تلاش و هجمه دشمن بر خانواده است.

وی با اشاره به اینکه در غرب خانواده شکست خورده است، بیان‌کرد: امروزه شاهد فروپاشی خانواده در غرب هستیم و می‌خواهند همین شرایط را در ایران نیز به وجود بیاورند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه پایه اصلی یک جامعه خانواده و محور خانواده مادر و همسر آن خانه است، ادامه داد: اگر دشمنان ما بتواند بر بانوان و مادران نفوذ پیدا کند بی شک همه چیز ما را در عرصه فرهنگی خواهد گرفت.

رضایی با بیان اهمیت حفظ جایگاه مادری اظهار کرد: بانوان پنجاه درصد جمعیت ما را شکل می‌دهند و از این جهت باید برنامه‌های فرهنگی ویژه این قشر از جامعه داشته باشیم.

گفتنی است؛ در این برنامه از خانم‌ها «کبری بهدانی و وریدی» به عنوان بانوان تلاشگر در عرصه فرهنگی تجلیل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1019745

مهمترین اخبار ایران و جهان: