نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 00:42

وقتی شهریار خودش، سپاهان و خط حمله طلایی‌پوشان را صدرنشین کرد

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با پیروزی در هفته هجدهم لیگ برتر به صدر جدول لیگ رسید و بهترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش‌جهان با نتیجه ۴ بر یک از سد گل‌گهر سیرجان گذشت.

شاگردان مورایس به دهمین برد خود در لیگ برتر دست پیدا کردند و با ۲ باخت و ۶ تساوی و کسب ۳۶ امتیاز به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر رسیدند؛ طلایی‌پوشان به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس هم‌امتیاز صدرنشین شدند.

سپاهان در این دیدار ۴ گل به ثمر رساند و تعداد گل‌های زده این تیم در این فصل لیگ برتر به ۲۵ رسید تا این تیم به تنهایی عنوان بهترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص دهد؛ گل‌گهر نیز با تک گلی که زد با ۲۵ گل زده در رده دوم است.

در این دیدار اما شهریار مغانلو، مهاجم سپاهان که در هفته‌های اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، توانست ۲ گل به ثمر برساند و یک پاس گل به ثبت برساند تا با ۶ گل زده به عنوان برترین گلزن لیگ برتر شناخته شود؛ همچنین تعداد پاس‌های گل مغانلو به ۳ رسید.

به این ترتیب شهریار سپاهان که توانسته بود در ۳ بازی متوالی در هفته‌های پانزدهم و شانزدهم لیگ و مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی تیمش روی ۶ گل اثرگذار باشد، نشان داد، اعتماد مورایس به وی بی‌دلیل نبوده است.

سپاهان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه در خوزستان مهمان فولاد است و برای ماندن در صدر جدول باید هر ۳ امتیاز این دیدار به دست بیاورد.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1019201

مهمترین اخبار ایران و جهان: