نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 12:20

۷۵۰ نوعروس سمنانی با کمک خیران به خانه بخت می‌روند

سمنان- مدیرکل کمیته امداد امام استان سمنان، گفت: با کمک خیران، ۷۵۰ نوعروس نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد با تامین جهیزیه مورد نیاز، به خانه بخت می روند.

محمد حسین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به اقدامات حمایتی صورت گرفته کمیته امداد استان سمنان با همراهی مردم خیر استان، ابراز کرد: تا پایان سال جاری ۷۵۰ نوعروس نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد با کمک مردم نیک‌اندیش استان به خانه بخت می‌روند.

وی از اعزام ۴۰ یتیم زیارت اولی به مشهد مقدس با کمک حامیان خبر داد و افزود: ۴۰ دانش‌آموز پسر مقطع متوسطه استان سمنان در قالب طرح اکرام ایتام در ایام ولادت امام علی (ع) با کمک خیران برای نخستین بار به مشهد سفر کردند.

پرداخت تسهیلات اشتغال

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان همچنین از توزیع بیش از ۹۰۰ لوازم گرمایشی بین مددجویان استان خبر داد و ابراز کرد: ساخت یک هزار واحد مسکونی برای مددجویان و نیازمندان استان سمنان آغاز شده است.

ذوالفقاری با بیان اینکه دو هزار و ۴۵۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در ۱۰ ماهه ۱۴۰۱ بیش از هشت میلیارد تومان کمک هزینه ودیعه مسکن و اجاره بها دریافت کردند، تاکید کرد: کمک‌های مردم خیر استان سمنان سبب می‌شود تا کمیته امداد بتواند دایره وسیع‌تری از این کمک‌ها را داشته باشد.

وی با بیان اینکه در ۱۰ ماهه سال جاری همچنین ۲۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در مجموعه کمیته امداد استان سمنان پرداخت شده است، ابراز کرد: این تسهیلات برای ایجاد پنج هزار و ۱۱۷ فرصت شغلی به مددجویان جویای کار استان سمنان پرداخت شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1019789

مهمترین اخبار ایران و جهان: