نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 12:42

برنامه‌های داوطلبان تصدی شهرداری شهر در حال بررسی است

رئیس شورای شهر ساری با اشاره به اینکه برنامه‌های تعدادی از داوطلبان تصدی شهرداری را با حضور نامزدها مورد بررسی قرار گرفت، گفت: نتیجه در روزهای آتی مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری، پرویز شعبانی رئیس شورای شهر ساری با اشاره بر برگزاری در جلسه بررسی برنامه‌های داوطلبان تصدی شهرداری، اظهار کرد: در این جلسه بررسی برنامه‌ها و دیدگاه‌های نامزدهای تصدی سمت شهرداری ساری را در دستور کار داریم.

  وی با بیان اینکه در قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراها، اولین و مهم‌ترین وظیفه شوراهای شهر، انتخاب شهردار است، افزود: شورای اسلامی شهر ساری هم با وقوف بر اهمیت موضوع، برای تصدی مسؤولیت شهرداری فراخوان داده تا امکان انتخاب اصلح فراهم آید.

رئیس شورای شهر ساری بیان کرد: تعدادی از داوطلبان با ارائه رزومه و برنامه‌های‌شان، برای قبول این مسوولیت اعلام آمادگی کردند و ما باید بر اساس ماده سه آئین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی شهرداری مصوب ۲۵ آذر ماه سال ۹۷ هیأت وزیران، این سوابق و برنامه‌ها را بررسی کنیم و این جلسه و احیانا جلسات تکمیلی روزهای بعد به همین منظور تشکیل می‌شود.

شعبانی گفت: برنامه‌های تعدادی از داوطلبان تصدی شهرداری را با حضور نامزدها مورد بررسی قرار گرفت که نتیجه در روزهای آتی مشخص خواهد شد. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ ج

منبع: فارس
شناسه خبر: 967589

مهمترین اخبار ایران و جهان: