نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 11:38

تکرار سریال آبگرفتگی اهواز

از شب گذشته با آغاز بارندگی در اهواز مجددا بسیاری از مناطق این شهرستان درگیر آبگرفتگی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، از شب گذشته با آغاز بارندگی در اهواز مجددا بسیاری از مناطق این شهرستان درگیر آبگرفتگی شدند.

شدت آبگرفتگی معابر باز هم به حدی بالا است که عبور و مرور برای شهروندان سخت و مشکل شده است.

آبگرفتگی اهواز در حالی را می‌دهد که سال‌هاست مسوولین و مدیران متولی قول رفع این مشکل همیشگی را می‌دهند و اخیرا به دلیل موفقیت طرح‌ها و پروژه‌های صورت گرفته از یکدیگر قدردانی می‌کنند!.

 

 

توپ حل مشکل در زمین شهرداری و آبفا در حال پاس کاری است تا جایی که در آخرین بیانیه آبفا در جواب یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز که خطاب به آبفا مبنی بر اینکه علیرغم تعویض شبکه فاضلاب شهر اهواز و صرف هزینه‌های هنگفت چرا شبکه نتوانسته آبهای سطحی را دفع کند، نوشته شده: برای شبکه دفع آبهای سطحی می‌بایست شبکه مجزا ایجاد شود، مانند خط 2000 شهرداری از خیابان الهادی در کوی علوی تا رودخانه که بیش از یکسال است عملیات اجرایی آن توسط شهرداری شروع و تاکنون تکمیل نشده است. فلذا متولی احداث و نگهداری و بهره برداری از آن، شهرداری است.

آبگرفتگی اهواز مسئله‌ایست که تمام کشور از آن مطلع هستند اما متاسفانه چاره اندیشی لازم برای آن صورت نمی‌گیرد و به زیر آب رفتن شهر برای شهرداری اهواز و آبفا خوزستان عادت شده است.

هفته اول دی ماه نیز بسیاری از مناطق اهواز درگیر این مشکل شدند و شدت آبگرفتگی بقدری بود که باز هم آب وارد منازل شد و به مردم خسارت وارد کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 967389

مهمترین اخبار ایران و جهان: