نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 10:50

جاده‌های کرمانشاه باز اما لغزنده/داشتن زنجیرچرخ الزامی است

کرمانشاه- رئیس پلیس راه کرمانشاه با اشاره به اینکه جاده‌های استان کرمانشاه باز است، گفت: محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به دلیل بارش برف لغزنده بوده و داشتن زنجیر چرخ برای تردد الزامی است.

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با شروع فعالیت سامانه بارشی در استان کرمانشاه، محورهای مواصلاتی استان با وجود بارش برف باز اما لغزنده هستند.

وی ادامه داد: رانندگان به ویژه ترددکنندگان از محورهای کوهستانی و برف‌گیر توجه داشته باشند که برای تردد در جاده‌ها حتماً احتیاط کامل را لحاظ نمایند و داشتن زنجیرچرخ برای تردد جاده‌ای الزامی است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: هم اکنون محورهای قلاجه به اسلام آبادغرب، دالاهو به اسلام آبادغرب و اسلام آبادغرب به ماهیدشت برفی گزارش شده و با وجود سفید شدن جاده تردد در این محورها ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: اکثر جاده‌های کرمانشاه با توجه به بارش برف و باران لغزنده است، لذا از رانندگان درخواست می‌شور از سفرهای غیرضروری خودداری شود و در صورت تردد رعایت سرعت مطمئنه از مهم‌ترین نکات است.

سرهنگ دستغیب با اشاره به استقرار تیم‌های گشتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی، گفت: ۷۰ تیم گشتی محسوس و نامحسوس در جاده‌های استان کرمانشاه مشغول نظارت بر ترددها هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 975645

مهمترین اخبار ایران و جهان: