نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 21:11

هنر مدیریتی استان زنجان ایجاد تسهیلگری در حوزه صنعت است

زنجان-استاندار زنجان گفت: هنر مدیریتی استان، ایجاد تسهیلگری و کارگشایی در حوزه صنعت است و باید به این مهم توجه کرد که از مجموع هفت واحد تولیدی افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی عصر یکشنبه در آئین افتتاح فاز سوم یک واحد تولیدی همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، با بیان اینکه اگر با نگاه مثبت حرکت کنیم قطعاً گشایش خواهد بود، گفت: گفت: هنر مدیریتی استان، ایجاد تسهیلگری و کارگشایی در حوزه صنعت است و باید به این مهم توجه کرد که از مجموع هفت واحد تولیدی افتتاح شده است در دهه فجر امسال ۲ واحد، مشکلات ۱۰ ساله داشتند که مرتفع شد.

وی با بیان اینکه به تمامی مشکلات کارآفرینان و واحدهای تولیدی استان آگاه هستیم، افزود: اگر در جمهوری اسلامی مناسب با انرژی کار انجام شود رشد کشور در یکسال به اندازه ۱۰ سال محقق می شود.

افشارچی ادامه داد: طبق برنامه ریزی اعلام شده از سوی این واحد تولیدی، محصول شیشه نیز به تولیدات آن در سال آینده اضافه خواهد شد که این اقدام، یک زنجیره ارزش محسوب می شود که در صنعت روی تاثیرگذار است.

استاندار زنجان با بیان اینکه امسال برنامه های مختلفی برای رشد و پویایی صنعت استان مورد توجه قرار گرفته است تا کارآفرینان و سرمایه گذاران با رغبت بیشتری به فعالیت بپردازند، گفت: بر اثر مشکلات تحریم، سال گذشته میزان صادرات خدمات مهندسی کشور ۵۰۰ میلیون دلار بود اکه امسال با کارهای انجام شده به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار رسید.

افشارچی افزود: در مدت یکساله گذشته تمان توان مدیریتی استان گره گشایی در این حوزه بوده است تا صنعت استان بتواند به جایگاه واقعی خود در کشور برسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1021189

مهمترین اخبار ایران و جهان: