نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 10:31

راهیابی ۶ اثر نمایشی از اصفهان به جشنواره تئاتر فجر

رقابت های تئاتر صحنه‌ای جشنواره فجر چهل و یکم از یکم بهمن‌ماه آغاز شده است و تا یازدهم ادامه خواهد داشت و از اصفهان ۶ اثر نمایشی در این بخش حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اصفهان دارای ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه ی هنر نمایش است و هنرمندان اصفهانی حضور پررنگی در چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر امسال خواهند داشت.

یک اثر رادیویی به نام «اسپویلر» به کارگردانی محمد رادمهر در بخش رادیوتئاتر، دو اثر خیابانی به نام «کارت قرمز برای بازیکن خارجی» به کارگردانی پویا امامی، «مترسان» به کارگردانی رضا شمس همچنین سه کار صحنه‌ای با عنوان «خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرد» و «مضحکه عجایب‌المخلوقات» به کارگردانی رضا کیانی پنج اثر حاضر در این جشنواره هستند.

همچنین اثری با عنوان «در سوگ شب هزارویکم شهرزاد» به کارگردانی پویان عطایی نیز ششمین اثر نمایشی از اصفهان است که به جشنواره تئاتر فجر امسال راه یافته است.

آثار «خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرد» و «مضحکه عجایب‌المخلوقات» در بخش مسابقه و «در سوگ شب هزارویکم شهرزاد» در بخش بین‌الملل حضور خواهند داشت، اثر اول رضا کیانی برگزیده جشنواره منطقه‌ای که در شیراز برگزار شد است.

نمایش «مضحکه عجایب المخلوقات» نیز مستقیم وارد رویداد فجر شد‌ و نمایش «شب هزارویکم شهرزاد» در بخش بین‌الملل اجرا خواهد شد.

به گزارش فارس، رقابت های  تئاتر صحنه‌ای از یکم بهمن‌ماه آغاز شده است و یازدهم بهمن ماه اختتامیه جشنواره تئاتر فجر برگزار خواهد شد.

پایان پیام/۶۳۱۲۶/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1001901

مهمترین اخبار ایران و جهان: