نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 19:07

قطعی گاز در برخی از مناطق شهرستان کاشمر

کاشمر _ فرماندار شهرستان کاشمر از قطعی گاز در برخی از مناطق این شهرستان خبر داد.

امیر دایی صراف در گفتگو با خبرنگار مهر در پی افت فشار و قطعی گاز در برخی از نقاط ‏کاشمر اظهار کرد: باتوجه به برودت هوا و افزایش مصرف گاز از صبح امروز شاهد قطعی گاز در برخی از نقاط ‏شهرستان بودیم که امیدواریم با صرفه جویی و مدیریت مصرف از سوی همه هم استانی‌ها و مردم عزیز مجدداً شبکه گاز خانگی به ‏حالت عادی برگردد.‏

فرماندار کاشمر بیان کرد: برای رفاه حال مردم تعداد ۸ حسینیه و بقاع متبرکه از جمله امام زاده سید حمزه (ع)، سید مرتضی (ع)، ‏زیارتگاه شهید مدرس (ره)، حسینیه مهدیه کاشمر، حسینیه حسینی، حسینیه امام رضا، موسی ابن جعفر، چهارده معصوم و تکیه امام علی، تکیه ‏حیدری به سوخت جایگزین تجهیز شده اند و آماده خدمات دهی به مردم عزیز هستند. ‏

وی تصریح کرد: شهروندانی که نیاز به نفت سفید دارند می‌توانند برای تأمین سوخت مورد نیاز وسایل گرمایشی خود به مرکز ‏توزیع سوخت در خیابان قائم مراجعه و نفت مورد نیاز خود را تهیه کنند.

دایی صراف اظهار کرد: پیرو مصوبات ستاد بحران شهرستان ۲۵ نانوایی به سوخت جایگزین مجهز شده اند و شهروندان می‌توانند ‏برای تأمین نان مورد نیاز خود را ازاین مراکز تأمین کنند.

فرماندار کاشمر تاکید کرد: تمام تلاش مدیریت شهرستان تأمین گاز مورد نیاز شبکه خانگی بوده است وامیدواریم با رعایت ‏الگوی مصرف و صرفه جویی از سوی همه شهروندان و صنوف و ارگان‌ها بتوانیم به حالت عادی برگردیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 976989

مهمترین اخبار ایران و جهان: