نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 21:35

2 سال کرونا بدترین ضربه را به تعلیم و تربیت زد/ لزوم توجه به تدابیر مقام معظم رهبری

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه دو سال فضای مجازی بدترین ضربه را به تربیت دانش‌آموزان ما زد، گفت: برای جبران این موضوع مقداری با تدبیر و به تعبیر مقام معظم رهبری با تبیین باید نسبت به توجیه دانش‌آموزان اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان وظیفه ما این است که دانش‌آموزان را متناسب با مقتضیات آینده جامعه تربیت کنیم زیرا دانش‌آموزان امانت یک نسل هستند، اظهار کرد: اگر در مقوله آموزش‌ و پرورش دانش‌آموزان غفلت شود، علاوه بر جامعه در قیامت نیز باید پاسخگو بود، قیامتی که هیچ ارفاقی در آن نیست.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه خدمت در جمهوری اسلامی یک توفیق الهی است که نصیب مسئولان شده است، افزود: خدمت در برخی عرصه‌ها مانند عرصه تسکین درد و درمان جامعه و آموزش و تعلیم و تربیت نسل آینده کشور از ارزش بالاتری برخوردار است.

وی با یادآوری اینکه در 2 سال همه گیری کرونا، فضای مجازی بدترین ضربه را به تربیت دانش‌آموزان ما زد، اضافه کرد: برای جبران این موضوع مقداری با تدبیر و به تعبیر مقام معظم رهبری با تبیین باید نسبت به توجیه دانش‌آموزان اقدام شود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه دانش‌آموزانی که در اختیار آموزش‌وپرورش قرار می‌گیرند امانت جامعه هستند، اضافه کرد: آینده جامعه در دست این دانش‌آموزان است لذا باید در تربیت آنان دقت شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه شغل معلمی شغل انبیاست، افزود: از نظر مادی کمترین رفاه و برخورداری متعلق به جامعه معلمان است این در حالی است که معلمی یکی از بهترین و با ارزش‌ترین شغل‌هاست.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 977245

مهمترین اخبار ایران و جهان: