نیوز سیتی!
19 دی 1401 - 14:31

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران: سپاه هدفی جز خدمتگزاری بی‌منت به مردم ندارد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ایثار تا آخرین قطره خون و فرمانبرداری ولایت را اصل و فصل‌الخطاب تمام نیروهای بسیجی و سپاهی دانست و گفت: این نیروی مردمی خدمت و عشق به مردم را اولویت خود می‌دانند و هدفی جز خدمت‌رسانی بی منت به مردم و حفظ امنیت آنان ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی ظهر امروز در مراسم اهدای جهیزیه به زوجین نیازمند سپاه استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: همه نیروهای سپاه در کنار رسالت اصلی خود که مقابله جهادی با دشمنان و متجاوزان در خدمتگزاری و نوکری مردم و رفع محرومیت‌ها و سازندگی کشور جهادی عمل کرده و مجاهدانه پای کار هستند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: جهاد در راه خدا اجر و ثواب زیادی دارد و همه ما باید در این راستا با تمام توان تلاش کنیم.

وی از مسئولیت‌ها به عنوان فرصتی برای خدمت‌ به مردم نام برد و عنوان کرد: کردستان به فرموده رهبر معظم انقلاب سرزمین مجاهدت‌های خاموش است این مهم باید از سوی تمام مسئولان مورد توجه قرار گرفته و در عرصه خدمت بی‌منت به مردم این دیار مجاهدانه تلاش کنند.

وی ایثار و گذشت و حفظ ارزش‌های انسانی را حیات طیبه در زندگی دانست و گفت: دین اسلام برای انسان‌ها چنین زندگی را متصور شده، اما دنیای غرب زندگی حیوانی را دنبال می‌کند و در این مسیر هم به بن بست رسیده است.

حاجی‌صادقی عنوان کرد: حرکت در مسیر صراط مستقیم مبنای نیروهای سپاهی و بسیجی و افتخاری برای تک تک آنان است.

وی ایثار تا آخرین قطره خون و فرمانبرداری ولایت را اصل و فصل‌الخطاب تمام نیروهای بسیجی و سپاهی دانست و گفت: این نیروی مردمی خدمت و عشق به مردم را اولویت خود می‌دانند و هدفی جز خدمت‌رسانی بی منت به مردم و حفظ امنیت آنان ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: سپاه در راستای خدمت‌رسانی هرچه شایسته‌تر به مردم تمام امکانات و توان خود را پای کار آورده و در این مسیر در سرفصل‌های مختلف در سطح شهر و روستاها خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح اهدای جهیزیه به نیازمندان تنها مربوط به کردستان نیست و این نهضت در سراسر استان‌های کشور در حال اجرا است، گفت: از همه عزیزان در نیروی زمینی سپاه، قرارگاه حمزه و سپاه کردستان قدردانی می کنیم و پیشنهاد می‌شود، این میدان مسابقه خدمت رسانی را همچنان ادامه داده تا روزی محرومی در کشور نماند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 965401

مهمترین اخبار ایران و جهان: