نیوز سیتی!
05 بهمن 1401 - 09:24

اجرای عمومی یک نمایش از میناب در چهل ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی میناب از اجرای نمایش خیابانی « شوشی وانگشتر » ازگروه هنری آنامیس جنوب در پهنه رودکی مقابل تالار وحدت خبر داد.

مصطفی کریمی زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: در نخستین روز از آغاز اجراهای آثار نمایشی چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، نمایش خیابانی « شوشی وانگشتر » کاری ازگروه هنری آنامیس جنوب از شهرستان میناب  در پهنه رودکی مقابل تالار وحدت اجرا شد.

وی افزود: نمایش « شوشی وانگشتر » به نویسندگی دکتر احمد جولایی و کارگردانی «حسن سبحانی مینابی » منتخب جشنواره تئاتر خیابانی هرمزگان است که به چهل ویکمین جشنواره بین‌المللی جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا کرده است. 

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی میناب عنوان کرد:  نمایش «شوشی وانگشتر» با موضوع مزرعه در حوزه ادبیات و ادبیات نمایشی به عنوان زاد بوم که محل رشد و منبع درآمد در زمان خود بوده است، مورد حمله حیوانات قرار می گیرد که برای باز پس گیری آن با استفاده از شمشیر که بعنوان مظهر دفاع، کتاب و باورهای مردم استفاده می شود را روایت می‌کند.

کریمی زاده گفت: در این نمایش بیش از 30 هنرمند به ایفای نقش می‌پردازند که اجرای اول این گروه در 2 بهمن ماه سال جاری بوده و دو اجرای دیگر در روزهای 3 و4 بهمن خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 996501

مهمترین اخبار ایران و جهان: