نیوز سیتی!
16 دی 1401 - 15:50

امام جمعه اراک: حجاب سرمایه پرافتخار زنان است

امام جمعه اراک بر لزوم تبیین اهمیت مسئله عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد و گفت: نباید اجازه داد تحت هیچ شرایطی به این دو مقوله مهم خدشه وارد شود و دشمنان از طریق نابود ساختن این ارزشها به اهداف خود برسند، حجاب سرمایه پرافتخار و نشان دهنده عشق بانوان به اهل بیت(ع) است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربان علی دری نجف آبادی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اراک با اشاره به سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت:‌ سردار بزرگ یک شخصیت الهی و معنوی داشت و سرباز اردوگاه امام حسین(ع) بود.

وی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی مکتبی زنده و پویا باقی خواهند ماند، تصریح کرد: شهید سلیمانی در عشق به رهبری، امام زمان و امام راحل الگو و سرمشق بود و باید گفت شهید سلیمانی شهید اسلام و قرآن و اهل بیت بود.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه ملت مسلمان جهان هیچگاه از خودگذشتگی و فداکاری‌های این شهید را فراموش نخواهد کرد، ادامه داد: شهدای عرصه مقاومت در راه مبارزه با داعش و در دفاع  از مظلوم مظلومانه توسط داعش، صهیونیسم استکباری و آمریکای جنایت‌کار به شهادت رسیدند اما شهادت سردار دلها نه تنها پایانی بر مقاومت نخواهد بود، بلکه خون پاکشان تحول اساسی را در جهان رقم  زد و ماهیت پلید دشمنان اسلام را بر همگان برملا کرد.

دری نجف آبادی با اشاره به ۱۷ دی و کشف حجاب اجباری خاطرنشان کرد:  18 و 19 دی ماه فرصت مناسبی برای بازخوانی جنایت‌های پهلوی نسبت به مردم ایران است و باید مردم را به درستی در جریان وقایع این روز قرار داد.

وی بر لزوم تبیین اهمیت مسئله عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد و گفت: نباید اجازه داد تحت هیچ شرایطی به این دو مقوله مهم خدشه وارد شود و دشمنان از طریق نابود ساختن این ارزشها به اهداف خود برسند،  حجاب سرمایه پرافتخار و نشان دهنده عشق بانوان به اهل بیت(ع) است.

به گزارش فارس اشاره به اقدامات تروریستی و جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی در فلسطین، فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، هفته فرهنگی خمین از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.

انتهای پیام 

منبع: فارس
شناسه خبر: 958589

مهمترین اخبار ایران و جهان: