نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 19:19

استکبار با مظاهر بالندگی ملت ایران مخالف است/ لزوم ترویج روحیه خودباوری و انسجام ملی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با تحقق مردم سالاری دینی حرکت کشور در مسیر پیشرفت و عدالت را شتاب بخشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی در جمع مدیران اجرایی و فرهنگی مازندران اظهار کرد: مردم ایران در سال ۵۷ با انتخاب مسیر تاریخی خود در حاکمیت انقلاب اسلامی برجستگی های فرهنگی و سیاسی ملی را نمایان کردند.

وی با تاکید بر شور و شعور ستودنی ملت ایران که با نثار جانشان پای آرمان‌های انقلاب حماسه آفریدند افزود: حماسه آفرینی مردم ایران در امتداد حماسه عاشورای حسینی (ع) موجب اعتلای فرهنگی و دینی کشور شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به دشمنی آشکار مظهر استکبار با انقلاب اسلامی مردم ایران افزود: فلسفه تشکیل جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر اسلام خواهی، عدالت‌محوری، ظلم ستیزی ، حریت، حق طلبی و دینمداری است در حالی که استکبار با همه این مظاهر سعادت و بالندگی مخالف است.

وی اظهار کرد: نهال انقلاب اسلامی از نوپایی در سال ۵۷ به درخت تناور و پرثمر در شرایط کنونی تبدیل شد که میوه های آن به اقصی نقاط جهان رسیده است.

سلگی، انقلاب اسلامی را در تقابل جدی با استکبار جهانی دانست وافزود: اکنون میدان تقابل انقلاب اسلامی با مظهر استکبار در عرصه فرهنگی است.

وی با اشاره به توطئه‌ها و فتنه‌های فراوان استکبار علیه انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته یادآورشد: این توطئه ها و فتنه های رنگارنگ در طول سالهای عمر انقلاب سبب رشد یافتگی و آبدیدگی ملت ایران و ناکامی و یاس استکبار شده است.

معاون استاندار مازندران آینده انقلاب اسلامی را روشن و امیدبخش خواند و خاطرنشان کرد: ملت ایران با استمرار تبعیت از خورشید ولایت و کار بست آموزه‌های وحیانی اسلام ناب محمدی (ص) به اهداف ترسیمی انقلاب دست خواهد یافت.
وی دولت سیزدهم را مصداق دولت کریمه و تحول آفرین در حوزه های راهبردی دانست وافزود: دولت سیزدهم با هدف گیری قله های پیشرفت آرمانی به کابوس خطرناک استکبار بدل شده است.

سلگی با اشاره به مشکلات فرهنگی و اقتصادی گفت: ظرفیت های بی پایان داخلی و اراده های ایمانی ملی بسیار فراتر از حجم مشکلات کنونی کشور است.

وی تصریح کرد: عرصه حکمرانی انقلاب اسلامی هیچ بن بستی ندارد و راههای تعالی آن در پرتو اراده های معنوی هموار است.

سلگی لزوم توجه به اتحاد و انسجام ملی را برای فتح قله های پیشرفت در کشور ضروری دانست وافزود: تقویت امید و حل چالش های اساسی کشور نیازمند گسترش فرهنگ خود اتکایی، ترویج روحیه خودباوری ملی و دلبستگی به فرهنگ دینی  است.
پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1013589

مهمترین اخبار ایران و جهان: