نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 13:45

شهردار کرمانشاه پاکدست، انقلابی، کاردان و خدمتگزار است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، شهردار کرمانشاه را مدیری پاکدست، انقلابی، کاردان و خدمتگزار دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، آیت‌الله محمود محمدی‌عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در نشست جهاد تبیین که در تالار شهرداری و با حضور پرسنل و مدیران شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: تا آنجایی که بنده دکتر نادر نوروزی را می‌شناسم و اطلاع دارم و از افراد مطلع شنیده‌ام، ایشان از مدیران پاکدست، کاردان، انقلابی و خدمتگزار هستند و آمده‌اند در کلانشهر کرمانشاه با همه مشکلات و معضلات مسؤولیت پذیرفتند.

وی ادامه داد: «شهرداری‌ها» سراسر خدمت هستند و از زمانی که اذان صبح نداده، کارگران شهرداری در خیابان‌ها مشغول خدمت هستند و نباید اجازه دهیم عده ای مردم را نسبت به این دستگاه خدمتگزار ناامید کنند چرا که ضد جهاد تبیین است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: جامعه ایرانی یکی از ارکان هویتش و سبک زندگی و رکن اساسی انسجام خانواده‌هایش، خانم‌ها هستند و این درست در مقابل فرهنگ غربی‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: دشمن روی جوانان و خانم‌ها برنامه‌ریزی کرده و می‌خواهند ذهن آنان را به سمت برنامه‌های شوم هدایت کنند و مردم را نسبت به مسؤولان و نظام بدبین کنند و این نیاز به جهاد تبیین دارد.

آیت‌الله محمدی‌عراقی ضمن بیان این موضوع که کرمانشاه ظرفیت شهر بین‌المللی شدن را دارد، تصریح کرد: کمتر شهری پیدا می‌کنید که تاریخ، تمدن و سرمایه‌های کرمانشاه را داشته باشد و باید در همه ابعاد فرهنگی و علمی سرآمد باشد تا به‌عنوان یک شهر پیشرفته اسلامی معرفی شود.

 وی در پایان با اشاره بر اینکه گزارش عملکرد مطرح شده در راستای خدمت به شهروندان توسط شهردار و معاونین مطلوب و قابل توجه است، تأکید کرد: باید اقدامات انجام شده را به مردم بیان کرد تا روح امید در جامعه همواره نمود داشته باشد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 970289

مهمترین اخبار ایران و جهان: