نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 17:38

افزایش ۱۹ درصدی جابجایی مسافر با اتوبوس در اردبیل

خخال- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: جابجایی مسافر با اتوبوس در اردبیل نسیت به مدت مشابه سال قبل ۱۹ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شیرین زاده ظهر دوشنبه در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان خلخال با بیان اینکه تعداد ۶۲۷ هزار و۶۷۴ نفر مسافر در ۱۰ ماهه سال‌جاری با وسیله نقلیه اتوبوس در اردبیل جابجا شده است، اظهار کرد: جابجایی مسافر با اتوبوس در اردبیل نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در ۱۰ ماهه گذشته یک میلیون و ۲۹۰ هزار و ۸۴۰ نفر مسافر از استان جابجا شده است، گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود یک میلیون و ۱۸۰ هزار نفر مسافر از استان جابجا شده بودند امسال افزایش ۹ درصدی را شاهد هستیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه این میزان جابجایی در قالب ۲۳۰ هزار و۱۹۵ مورد سفر انجام شده است، بیان کرد: همچنین ۹۸ هزار و ۸۴۵ نفر با وسیله نقلیه مینی‌بوس و ۵۶۴ هزار و ۳۲۱ نفر نیز با وسیله نقلیه سواری از استان به مقاصد مختلف جابجا شده‌اند.

شیرین زاده از افزایش بیش از ۲ درصدی جابجایی مسافر توسط وسیله نقلیه سواری در ۱۰ ماهه گذشته خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته ۵۵۲ هزار و ۱۳۵ نفر مسافر در قالب ۱۸۲ هزار و ۹۰۸ مورد سفر توسط وسیله نقلیه سواری از استان جابجا شده بودند که در مدت مشابه امسال این رقم ۵۶۴ هزار و۳۲۱ نفر بود.

وی خدمات رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در استان اردبیل را به مردم و مسافران یادآور شد و افزود: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 993345

مهمترین اخبار ایران و جهان: