نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 12:40

اعزام ۴۰ نفر از جهادگران به مناطق محروم گیلان

مسؤول بسیج کارگران و کارخانجات گیلان با اشاره به اعزام ۴۰ نفر از جهادگران را تسلیم بازسازی منازل و محلات محروم در گیلان گفت: چهار گروه جهادی در راستای کمک به محرومان در سه حوزه خدمت رسانی، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی نقش آفرینی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عباس اسکندری امروز در جمع خبرنگاران با بیان گروه‌های جهادی همواره یار و یاور محرومین در بزنگاه‌های حساس بودند، اظهار کرد: یکی از برکات جمهوری اسلامی وجود گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف است که در بحران‌ها یار و یاور مسوولان بوده و از هیچ تلاشی برای کمک به رفع محرومیت‌زدایی در کشور دریغ نکردند. 

وی با اشاره به اعزام ۴۰ نفر از جهادگران را تسلیم بازسازی منازل و محلات محروم در استان گیلان گفت: چهار گروه جهادی در راستای کمک به محرومان در سه حوزه خدمت رسانی، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی نقش آفرینی می‌کنند. 

مسؤول بسیج کارگران و کارخانجات گیلان با تاکید بر لزوم توجه به ادامه‌دار بودن حضور جهادگران در مناطق محروم استان گیلان افزود: رزمایش جهادگران فاطمی از تاریخ ۹ دی شروع شده و تا ۱۶ دی ادامه خواهد داشت. 

اسکندری هدف از این رزمایش را تقویت و توسعه فعالیت‌های محرومیت‌زدایی با شعار حیدریون تولید و تأمین مایحتاج کالای اساسی خانواده‌های کم برخوردار مناطق محروم دانست و بیان کرد: جهادگران ولی نعمتان این نظام مقدس هستند و یکی از وظایف خود را کمک به مردم در هنگام سختی‌ها دانسته و از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نمی‌کنند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 956445

مهمترین اخبار ایران و جهان: