نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 13:18

مسئولان خلخال در ایجاد زیرساخت‌های ورزشی اهتمام ویژه داشته باشند

خلخال- رئیس دادگستری شهرستان خلخال با اشاره به نبود فرهنگسرای ورزشی در خلخال گفت: مسئولان خلخال در ایجاد زیرساخت‌های ورزشی اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نباتی صبح پنجشنبه در مراسم تجلیل از اعضای تیم فوتسال عدالت‌گستر دادگستری شهرستان خلخال با اشاره به نبود فرهنگسرای ورزشی در خلخال اظهار کرد: مسئولان خلخال در ایجاد زیرساخت‌های ورزشی اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه ورزش جوهر زندگی و از تأکیدات دین مبین اسلام است، افزود: در شهر خلخال فرهنگسرای ورزشی نداریم و در ادارات نیز جلسات پی در پی کارکنان را به سوی کم‌تحرکی و داشته است که مسئولان استانی و شهرستانی باید به ایجاد زمینه زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان خلخال سرعت بخشند.

رئیس دادگستری شهرستان خلخال بیان کرد: کم‌تحرکی، چاقی و بی‌توجهی به ورزش سبب ایجاد بیش‌ترین مشکلات می‌شود و در مجموعه‌های اداری باید ورزش سرلوحه فعالیت‌ها باشد و بی‌توجهی به ورزش در جوانی و سنین اولیه عمر و میان‌سالی، انواع بیماری‌ها را در دوران سالمندی به‌دنبال خواهد داشت.

نباتی به کسب عنوان قهرمانی استانی تیم فوتسال عدالت‌گستر دادگستری شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: تیم فوتسال عدالت‌گستر شهرستان خلخال در بین تیم‌های دادگستری شهرستان‌های استان اردبیل، مقام اول استانی را با کم‌ترین امکانات کسب کرد که جای قدردانی دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 972589

مهمترین اخبار ایران و جهان: