نیوز سیتی!
10 دی 1401 - 19:12

مواضع دوپهلو برخی خواص در اغتشاشات مایه تاسف است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: برخی احزاب و لیدرهای احزاب در اغتشاشات اخیر ساکت بودند و حتی در مقابل نظام ایستادند که مواضع آنها مایه تاسف است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عصر امروز در نشست احزاب و گروه های سیاسی شهرستان ورامین به مناسبت هفته بصیرت و آغاز دهه مقاومت اظهار کرد: حضرت زهرا(س) بزرگترین مدافع ولایت و شهیده راه ولایت بود.

وی با گرامیداشت سالروز قیام ۱۰ دی سال ۱۳۵۷ ورامین گفت: قیام ۱۰ دی سال ۱۳۵۷ مایه افتخار مردم ورامین است و اوج بصیرت و آگاهی وارثان قیام ۱۵ خرداد را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی یادآور شد: حاج قاسم ذوب در ولایت بود و مردم قدرشناس ایران در پاسداشت زحمات این مرد مخلص، بزرگترین تشییع تاریخ را رقم زدند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به ضرورت جهاد تبیین و پاسخگویی به شبهات افزود: دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف، به دنبال ایجاد انحراف فکری در نسل جوان و نوجوان است و در این راه جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران به راه انداختند.

حجت الاسلام محمودی با تاکید بر این نکته که مواضع دوپهلو برخی خواص در اغتشاشات اخیر مایه تاسف است، متذکر شد: برخی احزاب و لیدرهای احزاب در اغتشاشات اخیر ساکت بودند و حتی در مقابل نظام ایستادند.

وی بیان کرد: امروز ولایت فقیه و نظام مظلوم واقع شده اند و برخی که باید از ولایت و نظام دفاع کنند، مواضع دوپهلو می گیرند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین در پایان با انتقاد از بی توجهی برخی مسؤولان در حوزه عفاف و حجاب یادآور شد: سکوت برخی مسؤولان در برابر بی حجابی ها مایه ننگ است و باید پاسخگوی خون مطهر شهدا باشند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 946301

مهمترین اخبار ایران و جهان: