نیوز سیتی!
05 بهمن 1401 - 20:48

ایجاد انگیزه در بین صاحبان سرمایه، گام مهمی در مسیر توسعه آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: ایجاد انگیزه در بین صاحبان سرمایه، گام مهمی در مسیر سرمایه‌گذاری در این شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آران و بیدگل علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی آران و بیدگل با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری و نقش آن در بهبود وضعیت اقتصادی و به‌ویژه اشتغال جوانان اظهار کرد: ایجاد انگیزه در بین صاحبان سرمایه، گام مهمی در مسیر سرمایه‌گذاری در این شهرستان است.

وی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری و لزوم حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران گفت: هر قدر از سرمایه‌گذاران حمایت کنیم و مسیر را برای تلاش آنان هموار سازیم قطعاً شاهد رشد و توسعه همه‌جانبه در منطقه خواهیم بود.

 رضایی تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی، تاریخی و مذهبی این منطقه پتانسیل‌ها و موقعیت‌های مطلوبی در منطقه آران و بیدگل وجود دارد که می‌تواند پاسخگوی نیازهای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این منطقه باشد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل بیان کرد: امیدوار هستیم با افزایش کیفیت خدمات به صنعتگران بتوانیم زمینه افزایش رضایت‌مندی هر چه بیشتر آن‌ها را فراهم کرده و به ایجاد بستر مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان کمک کرد.

وی در این دیدار خواستار تسریع راه‌اندازی شهرک نمک آران و بیدگل و توسعه شهرک‌های صنعتی شهرهای این شهرستان از سوی شرکت شهرک‌های استان اصفهان شد.

لازم به ذکر است، در این نشست راهکارهای اجرایی مدیریت مطلوب شهرک‌ها و ارائه خدمات زیرساختی مناسب به شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران مستقر در آن به‌ویژه حفظ و توسعه فضای سبز، شبکه‌های آب‌رسانی، شبکه‌های توزیع برق و گازرسانی به شهرک و بهبود شبکه روشنایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/۶۳۰۲۵/

منبع: فارس
شناسه خبر: 998289

مهمترین اخبار ایران و جهان: