نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 08:08

جدول لیگ برتر انگلیس| از اقتدار سیتی و خط و نشان 4 تیم تا فاجعه اورتون +عکس

منچسترسیتی به تنها تیم لیگ برتر انگلیس بدل شد که هر 3 بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته پرونده هفته سوم لیگ برتر فوتبال انگلیس بسته شد و منچسترسیتی توانست با شکست شفیلدیونایتد به سومین پیروزی خود دست یابد و با اقتدار در صدر جدول قرار گیرد.

تیم گواردیولا اکنون تنها تیمی در لیگ برتر انگلیس است که توانسته هر 3 بازی خود را با برد پشت سر گذارد.

وستهام که این هفته برایتون را در کمال ناباوری به آتش کشید در رده دوم قرار دارد و تاتنهامِ بدون هری کین در جایگاه سوم ایستاده است.

لیورپول که توانسته در 2 بازی اخیر با 10 نفر به برد دست یابد در جایگاه سوم قرار گرفت و آرسنال نیز به رده چهارم رسید.

تیم‌های برایتون، استون ویلا و منچستریونایتد نیز که یک باخت و 2 پیروزی به ثبت رسانده‌اند، با 6 امتیاز در رده‌های ششم تا هشتم جای دارند.

اما پایین جدول اوضاع به شدت به هم ریخته است. تیم اورتون که فصل پیش نیز به سختی در لیگ ماند، امسال با شون دایچ، اصلا خوب کار نکرده و به 3 باخت و تفاضل گل منفی 6 دست یافته است.

لوتون تاون نیز که به نظر می‌رسد یک میهمان ناخوانده در لیگ برتر است نیز با صفر امتیاز و تفاضل گل منفی 6 در جایگاه نوزدهم قرار دارد.

برنلی و شفیلدیونایتد نیز در رده‌های هجدهم و هفدهم قرار دارند. البته بازی برنلی و لوتون تاون به دلیل آماده نبودن ورزشگاه لوتون به تعویق افتاده و این 2 تیم، 2 بازی تاکنون انجام داده‌اند.

هفته آینده، سیتی میزبان فولام است و لیورپول به مصاف استون ویلا خواهد رفت. دیدار آرسنال و منچستریونایتد در یکشنبه هفته آتی، مهمترین دیدار هفته چهارم لیگ برتر انگلیس خواهد بود.

جدول لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است:

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1472445

مهمترین اخبار ایران و جهان: