نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 00:05

هفته چهارم لیگ برتر| تانک زرد مقابل پیکان، نساجی آسیایی میزبان جوانان آبادانی

در ادامه مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتبال سه دیدار دیگر سه شنبه شب برگزار می‌شود که در مهمترین دیدار سپاهان صدرنشین میهمان تیم پیکان تهران است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در ادامه مسابقات هفته چهارم لیگ برتر سه مسابقه فردا شب در شهرهای تهران، قائمشهر و سیرجان برگزار می‌شود.

نگاهی به این مسابقات می اندازیم؛

پیکان تهران - سپاهان اصفهان؛ تانک زرد مقابل جوانان با انگیزه

دیدار دو تیم فصل گذشته نتایج عجیبی داشت، بازی رفت را پیکان یک بر صفر برد  و یکی از عوامل اصلی از دست رفتن قهرمانی شاگردان مورایس شد هرچند زردپوشان در بازی برگشت 5 بر صفر پیکان را گلباران کردند. اکنون سرمربی پیکان یک مربی جسورتر به نام رسول خطیبی است که ماجراجویی با جوانان را دوست دارد. سپاهان تنها تیم 9 امتیازی لیگ و صدرنشین مطلق مسابقات است  که  اصلا دوست ندارد در مسابقه با تیم پیکان دوباره امتیاز از دست بدهند البته هدف اول پیکان در این بازی شاید گرفتن یک امتیاز باشد.

شاگردان خطیبی هنوز در لیگ پیروز نشده اند و با سه مساوی پیاپی به مصاف یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهند رفت که بعید است در این بازی به فکر برد و سه امتیاز باشند. از سویی دیگر مشکل عیسی آل کثیر  مهاجم سابق پرسپولیس هم برای حضور در سپاهان حل شد تا این تیم کامل تر و خطرناک تر شود. سپاهان 6 گل زده و یک گل خورده دارد و به قول برخی کارشناسان این تیم به اندازه دو تیم کامل بازیکنان با کیفیت و درجه اول دارد.

رسول خطیبی اگر بتواند تانک زرد فوتبال ایران را متوقف کند قطعا  باعث خوشحالی هواداران استقلال و پرسپولیس خواهد شد و به هدف اول خودش که جمع آوری امتیاز برای پیکان است هم می رسد. فردا شب مشخص خواهد شد که طوفان زرد آسیا به راحتی از تهران عبور خواهد کرد یا خطیبی و پیکان ترمز صدرنشین مقتدر را خواهند کشید. فردا شب هواداران پرسپولیس و استقلال قطعا حامی پیکان تهران هستند.

نساجی مازندران - صنعت نفت آبادان؛ حریف آسیایی مقابل تیم ویسی

نساجی هنوز در لیگ برتر این فصل برنده نشده و هفته گذشته هم در خانه و در حضور هواداران خونگرمش مقابل گل گهرسیرجان شکست خورد البته شاگردان رحمتی این هفته هم میزبان هستند و مقابل تیم جوان صنعت نفت شانس بیشتری برای بردن دارند. صنعت نفت تا اینجای کا را با 4 امتیاز روی پله هشتم جدول و سه پله بالاتر از تیم آسیایی نساجی قرار گرفته است.

نساجی که باید در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان قدرتمندی چون الهلال عربستان برود باید بتواند از پس تیم‌های جنگنده و جوانی چون نفت آبادان بربیاید وگرنه کارش در آسیا به مشکل خواهد خورد. نکته جالب اینکه در دو سه سال اخیر نساجی نتوانسته تیم نفت را شکست بدهد و فصل گذشته هم این تیم در هر دو بازی رفت و برگشت مغلوب نفت شده است و در بازی رفت 4 گل خورده و در بازی برگشت 2 گل!

رویارویی عبدالله ویسی با سیدمهدی رحمتی از تقابل های دیدنی هفته خواهد بود. ویسی تیمش شجاع و جسور بازی می‌کند و نساجی هم چاره ای جز برد خانگی ندارد.

گل گهرسیرجان - ملوان انزلی؛ قوی سپید خزر در کویر

گل گهر 7 امتیازی در تعقیب سپاهان صدرنشین است و به لطف تفاضل گل بهتر بالاتر از پرسپولیس ایستاده و تنها تیم بدون گل خورده لیگ است. اوزونیدیس یونانی مربی موقر و بی حاشیه ای است که تیمش هم دقیقا با شخصیت سرمربی اش منطبق است. ملوان انزلی که هفته گذشته اولین برد خود را در لیگ بیست و سوم دشت کرد آماده و سرحال به کویر سفر می‌کند. قوی سپید خزر با ارایه یک بازی زیبا و تهاجمی فولاد را 4 بر صفر شکست داد تا مهدی تارتار حکم اخراج منصوریان را در زمین فوتبال امضا کند.

گل گهرسیرجان برای باقی ماندن در جمع مدعیان می‌خواهد به یک برد دیگر برسد. فصل گذشته ملوان در هر دو مسابقه رفت و برگشت بازنده شد. قوی سپید خزر اکنون سرحال تر از همیشه به کرمان سفر می‌کند تا بتواند از این تیم پر امکانات سیرجانی امتیاز بگیرد.

برنامه مسابقات هفته چهارم لیگ برتر:

هفته چهارم؛ 

دوشنبه ۶ شهریور

استقلال – استقلال خوزستان- ساعت ۱۹:۳۰ - ورزشگاه آزادی تهران

تراکتورتبریز – مس رفسنجان- ساعت ۲۰ - ورزشگاه یادگار امام تبریز

سه‌شنبه ۷ شهریور 

نساجی مازندران – صنعت نفت آبادان- ساعت ۱۹:۳۰ - ورزشگاه وطنی قائمشهر

پیکان تهران– فولادمبارکه سپاهان اصفهان - ساعت ۱۹:۳۰ - ورزشگاه پاس قوامین تهران

گل‌گهر سیرجان – ملوان بندرانزلی- ساعت ۲۰- ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

چهارشنبه 8 شهریور 

ذوب‌آهن اصفهان – هوادارتهران - ساعت ۱۹:۳۰ - ورزشگاه فولادشهر فولادشهر

آلومینیوم اراک – شمس آذر قزوین- ساعت ۲۰- ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک

فولاد خوزستان – پرسپولیس- ساعت ۲۱:۳۰ - ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1472301

مهمترین اخبار ایران و جهان: