نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 01:11

۲۳ پروژه در بخش ریگ افتتاح و اجرا شد

گناوه- بخشدار بخش ریگ گفت: در هفته دولت امسال ۲۳ پروژه با اعتبار ۵۷۶ میلیارد تومان در این بخش افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام محمدی عصر دوشنبه در آئین افتتاح ۲ پروژه ورزشی شامل بهسازی زمین چمن طبیعی و تعمیر و تجهیز سالن ورزشی چند منظوره در بندر ریگ با گرامیداشت هفته دولت و یاد همه شهدا به خصوص شهیدان رجایی و باهنر با تقدیر از نگاه ویژه فرماندار شهرستان به این بخش اظهار داشت: در هفته دولت امسال ۲۳ پروژه عمرانی، اقتصادی، شیلاتی، ورزشی، درمانی و طرح هادی روستایی با اعتبار ۵۷۶ میلیارد تومان افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی می‌شود.

بخشدار بندر ریگ افزود: از این مجموع ،۱۶ طرح افتتاح و ۷ طرح آغاز عملیات اجرایی خواهد.

وی گفت: طرح‌هایی با رقم اعتبار بیش از اعتبار در نظر گرفته برای طرح های هفته دولت نیز در این بخش با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد وجود دارد که طی ماه‌های آینده افتتاح خواهند شد.

بخشدار بخش ریگ بیان کرد: از آنجایی که راهبرد دولت و دستور فرماندار شهرستان بر این بوده که طرح‌هایی که حتی یک درصد ناقص باشند افتتاح نشوند تلاش شده تا طرح‌های افتتاحی به صورت صد در صد کامل باشند.

۲۳ پروژه در بخش ریگ افتتاح و اجرا شد

وی اضافه کرد: این مجموعه ورزشی سال گذشته وضعیت نامناسبی در زمین چمن و سالن ورزشی داشت و فاقد چمن، سیستم سرمایشی یا حتی کفپوش مناسب بود و حتی هیئت‌های ورزشی آن را رها و فعالیت ورزشی در آن انجام نمی‌شد اما با همت مسئولان امروز فضای کاملاً متفاوتی یافته است.

وی بیان کرد: امروز در زمینه ورزش در این بخش فضای متفاوتی می‌بینیم و امیدواریم شهر بندر ریگ که زمانی مرکز ورزش شهرستان بوده و تیم‌های استان در این شهر مسابقات برگزار می‌کردند با رویکرد جدید و نوید روبرو بار دیگر فعال و به این چرخه برگردد.

۲۳ پروژه در بخش ریگ افتتاح و اجرا شد

بخشدار ریگ از مساعدت نماینده مجلس در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم، امام جمعه بندر ریگ و شهردار بندر ریگ و مسئولانی که در این پروژه‌ها همکاری کردند، تقدیر کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: این ورزشگاه در بخش‌هایی مانند سالن تنیس، ژیمناستیک، ورزش‌های رزمی، نیاز به حمایت بیشتر دارد که امیدواریم با نظر و نگاه مثبت همیشگی فرماندار به این بخش در اعتبارات امسال مساعدت شود که این ورزشگاه در همه بخش‌ها تا پایان سال مالی آینده تکمیل شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1474289

مهمترین اخبار ایران و جهان: