نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 12:26

جا به جایی بیش از ۴۷۰۰ زائر اربعین از خراسان‌جنوبی به مرز

بیرجند_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: از آغاز اعزام زائران اربعین تاکنون ۴ هزار و ۷۸۹ زائر از استان به مرزهای ایران و عراق جابه جا شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدلله جلال زاده صبح سه‌شنبه در جنع خبرنگاران اظهارداشت: یکی از اقدامات مجموعه حمل و نقل در ایام اربعین، جابه جایی زائران این حماسه بزرگ بودهکه در این زمینه برنامه‌ریزی های لازم صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: از ۲۷ مردادماه تاکنون ۴ هزار و ۷۸۹ زائر اربعین از خراسان‌جنوبی با ۱۳۵ سفر با اتوبوس‌های برون شهری به مرزهای ایران و عراق جابه جا شده‌اند و این جابه جایی تا ۲۰ شهریورماه ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای خراسان جنوبی با بیان اینکه استان دارای ۵ پایانه مسافربری در شهرستان‌های بیرجند، قاین، طبس، فردوس و سرایان بوده که جا به جایی مسافران را برعهده دارند.

جلال زاده اضافه کرد: پیش فروش بلیت اینترنتی سفرهای اربعین به مقصد پایانه‌های مرزی از طریق وب سرویس‌های فروش بلیت شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان به نشانی www.payaneha.ir و www,payaneha.com انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به نظارت‌های مستمربر پایانه‌های مسافربری گفت: گشت‌ها یی به صورت مستمر و ۲۴ ساعته در پایانه‌های مسافربری مستقر بوده تا خدمات خوبی به زائران ارائه شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ ارسال و یا با شماره ۳۲۳۱۹۰۰۰ تماس و در جریان موضوع قرار دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1474889

مهمترین اخبار ایران و جهان: