نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 22:45

موافقت بانک کشاورزی با امهال تسهیلات دریافتی دامداری‌ و مرغداری

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: با عنایت ویژه بانک کشاورزی تسهیلات دریافتی دامداری‌ها و مرغداری‌های کرمانشاه از محل مردمی‌سازی و عادلانه سازی یارانه‌ها به مدت یکسال امهال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر شنبه در نشست با فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی کشور که در دفتر استاندار کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: کشاورزی یک بخش مهم و گسترده از فعالیت‌های تولیدی استان کرمانشاه را به خود اختصاص داده است و با عنایت ویژه بانک کشاورزی، تسهیلات دریافتی دامداری‌ها و مرغداری‌ها از محل مردمی‌سازی و عادلانه سازی یارانه‌ها، به مدت یکسال امهال شد.

وی افزود: با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی موضوع اولویت‌های استان در زمینه ارائه تسهیلات مناسب و هدفمند به کشاورزان و تسهیل در شرایط دریافت تسهیلات، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و توافقات خوبی در این زمینه انجام شد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: امیدواریم با حضور پررنگ و اثرگذار بانک کشاورزی در استان بتوانیم شاهد بهبود چرخه تولید در حوزه کشاورزی، باغداری و دامداری استان باشیم.

صحرایی همچنین از توافق برای امهال تسهیلات دامداری‌ها و مرغداری‌ها خبر داد و گفت: سال گذشته برای حمایت از تولید گوشت در کشور از محل از محل مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تسهیلاتی به دامداری‌ها و مرغداری‌های استان پرداخت شد.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات این عزیزان و عنایت ویژه مدیرعامل بانک کشاورزی، تسهیلات دریافتی دامداری‌ها و مرغداری‌ها از محل مردمی‌سازی و عادلانه سازی یارانه‌ها، برای یکسال امهال شد که یک خبر خوب برای کرمانشاه است‌.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1491901

مهمترین اخبار ایران و جهان: