نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 12:51

خدمت‌رسانی ۴۰ گروه جهادی سمنان به زائران رضوی

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: ۴۰ گروه جهادی در شهرستان‌های استان سمنان و در شهر مقدس مشهد در ایام پایانی ماه صفر به خدمت‌رسانی مشغول می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی کاشفی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هماهنگی لازم با دستگاه‌های اجرایی مربوطه صورت‌گرفته و تدابیر لازم برای ارائه مطلوب خدمات در ایام پایانی ماه صفر به زائران اتخاذ شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از آماده‌سازی مواکب در مسیر تردد زائران رضوی خبر داد و گفت: از ۲۳ تا 26 شهریورماه، در مجموع ۴۰ گروه جهادی در شهرستان‌های استان سمنان و همچنین در شهر مقدس مشهد به خدمت‌رسانی مشغول می‌شوند.

وی افزود: ۳۰ گروه جهادی از ورودی استان سمنان در ایوانکی تا شهرستان میامی به‌عنوان شرقی‌ترین شهرستان استان سمنان به مدت چهار روز از بیست و سوم تا بیست و ششم شهریورماه به زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) به خدمت‌رسانی خواهند پرداخت.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان بیان کرد: همچنین ۱۰ گروه جهادی به مدت سه روز از بیست و سوم تا بیست و پنجم شهریور به‌منظور خدمت‌رسانی به زائران رضوی در شهر مقدس مشهد حضور خواهند داشت.

کاشفی با اشاره به برپایی موکب خدمت‌رسانی استان سمنان در شهر مشهد در ایام پایانی ماه صفر، خاطرنشان کرد: در این ایام موکب جهادگران استان سمنان در بوستان جنگلی غدیر به ارائه خدمت در زمینه اسکان و تغذیه می‌پردازد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1498301

مهمترین اخبار ایران و جهان: