نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 18:40

اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای گیلان طی تعطیلات پیش رو

رشت- رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت- قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس طی تعطیلات پیش رو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جاور صفاری اظهار کرد: با توجه به تعطیلات ایام رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، شهادت حضرت امام رضا (ع) و تعطیلات آخر هفته به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد همه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه و از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان ادامه داد: همچنین در محور اردبیل - آستارا و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه و از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه ممنوع است.

سرهنگ صفاری تصریح کرد: همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان و همچنین اداره گمرک و بنادر و کشتیرانی در عدم صدور بارنامه و تحویل بار به ناوگان حمل و نقل باربری در ایام تعیین شده کمک بسزایی در تسهیل عبور و مرور به ویژه در محور رشت - لوشان محدوده سراوان تا امامزاده هاشم و شهر رودبار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1496901

مهمترین اخبار ایران و جهان: