نیوز سیتی!
05 مهر 1402 - 22:13

پدر شهید عجمیان: افتخار میکنم فرزندم در راه انقلاب به شهادت رسید

پدر شهید عجمیان گفت: سه پسر دارم که هر سه آنها بسیجی هستند، در دوران جنگ پسر بچه های ۱۵، ۱۶ ساله با لب های تشنه و گرسنه در عملیات های مختلف به شهادت رسیدند،فرزند من در مقابل این شهدا کاری نکرد، ما به اینکه فرزندمان را در راه اسلام و انقلاب فدا کردیم، افتخار می کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، پدر شهید عجمیان امشب در یادواره شهدای مدافع امنیت و شهدای مسجد الزهرا در اراک اظهار کرد: شهید عجمیان 
خیلی به اهل بیت (ع) وابسته بود و همیشه سر قبر شهدای خوش نام می رفت  و از شهدا میخواست دستش را بگیرند. 

وی تصریح کرد: کسانی که سید روح الله را شهید کردند، در جلسات دادگاه اظهار پشیمانی می‌کرده و التماس می کردند آنها را ببخشیم، اما به دلیل اینکه پرونده آنها امنیتی بود، و درگیری امنیتی ایجاد کرده بودند طبق قانون با آنها برخورد شد.

پدر شهید عجمیان گفت: سه پسر دارم که هر سه آنها بسیجی هستند، در دوران جنگ پسر بچه های ۱۵، ۱۶ ساله با لب های تشنه و گرسنه در عملیات های مختلف به شهادت رسیدند، و دست به کار بزرگی زدند، پدر و مادر این شهدا از عزیزان خود گذشتند، فرزند من در مقابل این شهدا کاری نکرد،  ما از اینکه فرزندمان را در راه اسلام و انقلاب فدا کردیم، افتخار می کنیم.

وی بیان کرد: در زمان جنگ به دلیل نبود تجهیزات کافی نظامی  اجازه شلیک تیر نداشتیم، مگر اینکه مطمئن می شدیم تیرمان به دشمن می خورد، اما امروز به برکت خون شهدا به نقطه ای رسیده ایم که   کشورهای قدرتمند از ایران موشک نقطه زن می خرند.

عجمیان خطاب به جوانان بیان کرد: به جوانان توصیه می کنم پیرو خط رهبر معظم انقلاب  باشند، فریب  فضای مجازی را نخورند.

وی گفت: در دادگاه از عاملان شهادت فرزندم  پرسیدند برای این اقدامات چه دریافت کردید آنها گفتند دستور دادند شما بکشید ما سه برابر دیه او را به شما می‌دهیم، اما چیزی به ما ندادند و پول را افراد دیگری گرفتند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1518245

مهمترین اخبار ایران و جهان: