نیوز سیتی!
05 مهر 1402 - 15:39

توزیع ۲۹۰۰ تن برنج و شکر در استان زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۲ هزار و ۹۰۹ تن برنج و شکر در راستای تنظیم بازار استان در شش ماهه نخست سال‌جاری تامین و توزیع شده است.

ولی‌اله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: یک هزار و ۷۳۴ تن برنج از انواع تایلندی رده«ب» هومالی و هندی ۱۱۲۱ و یک هزار و ۱۷۵ تن شکر سفید برای مصرف خانوارها، صنف و صنعت از محل ذخایر راهبردی، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه قیمت‌های اعلامی درب انبار است، گفت: برنج تایلندی رده «ب» در بسته بندی ۱۰ کیلویی با قیمت درب انبار ۱۶ هزار تومان، برنج تایلندی هومالی در بسته‌بندی ۱۰ کیلویی با قیمت هر کیلوگرم ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج هندی ۱۱۲۱ با قیمت هر کیلوگرم ۳۳ هزار تومان برای بسته‌بندی و توزیع به مصرف‌کنندگان در سطح استان زنجان عرضه شده است.

وی افزود: شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت درب انبار ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان با احتساب یک درصد مالیات بر ارزش افزوده برای هر کیلوگرم در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار گرفته است.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1517845

مهمترین اخبار ایران و جهان: