نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 09:14

اقدامات قرارگاه مردمی اربعین قم در میزبانی زائران شایسته است

قم- استاندار قم گفت:اقدامات قرارگاه مردمی اربعین قم در پذیرایی و اسکان زائران بسیار شایسته و در شأن است و در بخش فرهنگی نیز برای همه رده‌های سنی برنامه‌های مناسبی تدوین شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد آقامیری استاندار قم به همراه ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری به صورت سرزده از موکب امامزاده شاه جمال (ع) قرارگاه مردمی اربعین حسینی قم بازدید کرد.

وی ضمن حضور در بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی این قرارگاه، با خادمان و زائران گفت‌وگو کرد و در جریان روند اجرایی برنامه‌های قرارگاه مردمی اربعین حسینی استان قم قرار گرفت.

استاندار قم در حاشیه این بازدید از خدمات خالصانه و عاشقانه خادمان به زائران قدردانی کرد و گفت: اقدامات قرارگاه مردمی اربعین حسینی قم در پذیرایی و اسکان زائران بسیار شایسته و در شأن است و الحمدلله در بخش فرهنگی نیز برای همه رده‌های سنی برنامه‌های مناسبی تدوین شده است.

آقامیری با تاکید بر پیوستن سایر مجموعه‌های مردمی استان به این قرارگاه، ابزار کرد: بدون شک همه ما موظف به حرکت در مسیر امام حسین (ع) هستیم و اجر و پاداش تلاش‌ها و زحماتی که خادمان در این راستا انجام می‌دهند، با مادر سادات حضرت زهرا (س) است.

همچنین مهدی قربانی کرم مسئول قرارگاه مردمی اربعین در ادامه به بیان گزارشی از خدمات قرارگاه به زائران و مسافران در قم و وضعیت فعلی فعالیت مواکب این قرارگاه پرداخت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1493889

مهمترین اخبار ایران و جهان: