نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 10:53

فعالیت مستقیم ۲۰ هیئت در مراسم دلدادگان اربعین گرگان

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از فعالیت مستقیم ۲۰ هیئت در مراسم دلدادگان اربعین گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه یکشنبه در نشست تخصصی و آسیب شناسی مواکب اربعین حسینی در گلستان اظهار کرد: هرکسی که خود را بیشتر به ائمه و قرآن متصل کند آینده این دنیا در دستش خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه آینده نگری، آینده نویسی و آینده سازی یکی از ویژگی‌های حزب الله است، افزود: یکی از مظاهر آینده نگری، آینده نویسی و آینده سازی در حزب الله اربعین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: همان گونه که قرآن کریم می‌فرماید اهل بیت مصداق وحی هستند که هرکسی به این دستگاه وصل شود افکار و اندیشه اش همچون امام خمینی و آیت‌الله خامنه‌ای حکیمانه می‌شود.

وی ادامه داد: وقتی اربعین توسط اهل بیت پایه گذاری می‌شود، کاملاً مشخص است یک آینده نگری توسط این انسان‌های بزرگ رقم می‌خورد.

گرزین اظهار کرد: در اربعین اتفاقات بسیار مهمی همچون محبت، ایثار، گذشت، فداکاری، خدمت و مهربانی رقم می‌خورد که تمام معادلات سیاسی، مدیریتی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی و امنیتی دنیا را به هم ریخت که همه اینها مظاهر آینده سازی است که اهل بیت به دنبال آن بودند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه جنس اسلام و جنس طراحی حزب الله آینده سازی است، گفت: در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی توانستیم با رها و بارها تاریخ اسلام را تجربه کنیم.

گرزین اظهار کرد: اکنون ما در مسیر تمدنی آینده ساز هستیم که اهل بیت آن را آغاز کردند و ما موظف هستیم این مسیر را کامل کنیم و سال به سال نواقص موجود در برگزاری برنامه‌های اربعین را کمتر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال در برپایی مراسم دلدادگان حسینی گرگان ۲۰ هیئت به طور مستقیم فعالیت داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1494089

مهمترین اخبار ایران و جهان: