نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 12:42

سپاه باند دوم جاده خاش-تفتان-زاهدان را اجرا می کند

خاش- بخشدار مرکزی خاش گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیای سپاه، باند دوم جاده خاش به تفتان و زاهدان را اجرا می کند.

عیدمحمد قلندرزهی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: بر اساس توافق‌های صورت گرفته، وزارت راه و شهرسازی و مجموعه قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اجرای پروژه حیاتی باند دوم جاده خاش به شهرستان‌های تفتان و زاهدان را اجرا خواهند کرد.

وی ادامه داد: اهمیت اجرای این پروژه برای قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران، کمتر از پروژه شاخص راه آهن نیست، آنان چشم انتظار تأمین اعتبار پروژه نمانده و براساس تاکید رئیس این قرارگاه، شرکت راه سازه و مجموعه قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص)، با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات و نیروهای در اختیار و هزینه‌های خود، اجرای این پروژه را کلید زده و سپس مطالبات شأن را از دولت دریافت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: این پروژه، از محدوده پلیس راه خاش تا حوالی اسکل آباد شهرستان تفتان و به همت تلاشگران قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران، کلید خورده و دستگاه‌های خودرویی و نیروهای متعهد این شرکت، کار خود را برای اجرای سریع و کیفی پروژه آغاز کرده‌اند.

قلندرزهی ادامه داد: نجات جان هم وطنان ایرانی و مردم سیستان و بلوچستان که در جاده‌های دو طرفه و به نوعی راه ترانزیتی خاش به زاهدان در حال تردد هستند، بسیار دارای اهمیت هست و به عنوان یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم در حال اجرا است.

بخشدار مرکزی خاش اظهار کرد: در دولت سیزدهم، پروژه‌های شاخص عمرانی و خدماتی مانند راه آهن و گازرسانی به خاش عملیاتی و به بهره برداری رسیده و هم اکنون نیز قطار با کیفیتی مطلوب و ارزان به مردم خاش و شهرهای استان خدمات ارائه می‌دهد.

وی گفت: کار ریل گذاری مسیر قطار خاش به ایرانشهر به همت تلاشگران قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران و حمایت‌های مالی دولت، از مبدأ خاش تا ایرانشهر در حال انجام بوده و خدمتگزاران مردم در شرکت راه سازه از مجموعه‌های قدرتمند قرارگاه خاتم، این پروژه را تا حوالی عزیز آباد حوزه دشت آبخوان تکمیل کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1492745

مهمترین اخبار ایران و جهان: