نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 19:10

دنبال ارتقای سطح بازیکنان قبل از جام جهانی هستیم

سرمربی تیم فوتبال نجوانان ایران با اشاره به برگزاری اردوی ترکیه گفت: حالا دنبال بالا بردن سطح کیفی و روانی و تاکتیکی بازیکنان هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسین عبدی در خصوص اردوی تیم فوتبال نوجوانان ایران در کشور ترکیه گفت: خوشبختانه اردوی بسیار خوبی از نظر شرایط کیفی، آب و هوایی و زمین چمن در ترکیه مهیا بود. دو بازی مقابل تیمی از سوپر لیگ ترکیه انجام دادیم. اولین بازی دو بر صفر به پایان رسید و دقیقا یک روز پس از رسیدن ما به ترکیه برگزار شد. دومین بازی نیز با نتیجه ١٠ بر صفر به پایان رسید.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران افزود: البته امکان گلزنی بیشتر را داشتیم اما مهمترین موضوع برای ما در این دو بازی مرور تاکتیکی، گلزنی، عدم دریافت گل و اجرای تمرینات در شرایط مسابقه بود. به طور کلی درصد بالایی از اهداف خودمان در این اردو دست پیدا کردیم. به نظرم همه استاندارهای یک تیم و اردوی خوب را در اردوی ترکیه داشتیم.

عبدی در پایان تصریح کرد: اردوی بعدی را طبق هماهنگی‌هایی که انجام دادم در یکی از شهرهای شمال کشور برگزار می‌کنیم که امیدوارم سطح کیفی بازیکنان را از نظر بدنی، روانی و تاکتیکی بالاتر ببریم. به زودی به کشور عزیزمان بازمی‌گردیم تا ادامه مسیر را تا رسیدن به قله موفقیت که مسابقات جام جهانی در دو ماه آینده است طی کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465001

مهمترین اخبار ایران و جهان: