نیوز سیتی!
17 مهر 1402 - 10:58

یک دل نگرانی بزرگ از رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد نزد نماینده ولی‌فقیه

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: وضعیت تصادفات در استان نگران کننده است که سه عامل انسان، جاده و خودرو در افزایش تصادفات دخیل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار کیقباد مصطفایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۱۳ تا ۱۹ مهرماه به‌ نام‌ هفته فراجا نام‌گذاری شده، گفت: یکی از مباحث مهم جوامع بشری موضوع نظم اجتماعی است که به عنوان یکی از دغدغه‌های اندیشمیدان این حوزه مطرح است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: جامعه‌ای که عاری از نظم اجتماعی باشد از بسیاری مواهب بی‌بهره می‌شود و در معرض انواع آسیب‌ها قرار دارد.

وی مهمترین ابزار نظم اجتماعی بحث فرهنگ است، گفت: هر چه در این زمینه سرمایه‌گذاری کنیم آثار آن را در سطح جامعه شاهد خواهیم بود،ضمن اینکه نباید از نقش مهم خانواده، مدرسه، دانشگاه، مساجد و سایر مباحث در راستای نظم اجتماعی یک جامعه غافل شویم.

این مسوول عنوان کرد: مردم استان قانونمندار و ولایتمدار هستند، همواره در صحنه‌های مختلف که نیاز به همراهی آنها بوده ما را همراهی کردند که جا دارد از زحمات آنها تشکر و قدردانی کنیم.

وی عنوان کرد: ایجاد امنیت یکی از وظایف پلیس است که نسبت به کشور از وضعیت مطلوب‌تر و بهتری برخودار هستیم و در شاخص‌های ارزیابی با چند پله فاصله وضعیت بهتری نسبت به بسیاری از استان‌ها داریم‌

سردار مصطفایی بیان کرد: در تمامی شاخص‌ها به جزء حوزه تصادفات در جایگاه خوبی هستیم که سه عنصر انسان، جاده و خودرو در افزایش آمار تصادفات در استان دخیل است ‌و باید در این زمینه فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه پلیس از تمامی ظرفیت‌ها در راستای ایجاد امنیت استفاده خواهد کرد، گفت: تقدیم سه در سال جاری گواه همین مطلب است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1532445

مهمترین اخبار ایران و جهان: