نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 00:07

توزیع ۱۲ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی بین نیازمندان خوزستان

اهواز- مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: سال گذشته تعداد ۱۲ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی به مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال در بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه عصر امروز سه‌شنبه در مراسم توزیع ۲ هزار کولر گازی هدیه مقام معظم رهبری به مددجویان کمیته امداد خوزستان بیان کرد: سال گذشته تعداد ۱۲ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی به مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال در بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان بیان کرد: نگاه به خوزستان به عنوان استان مرزدار و امین جمهور اسلامی ویژه‌تر است و در این راستا همسو با سپاه پاسداران در حوزه محرومیت‌زدایی توافقاتی داریم و امروز شاهد توزیع ۲ هزار کولر گازی اهدایی مقام معظم رهبری به مردم هستیم.

وی با اشاره به پویش «نسیم حسینی» در خوزستان گفت: این پویش برای تهیه یک هزار و ۴۵۲ دستگاه کولر در بین نیازمندان استان از ابتدای ماه محرم آغاز شده است، سال گذشته در قالب این پویش ۵۰۰ دستگاه کولر از کمک‌های مردمی خریداری شد.

شیبه اظهار کرد: مردم کشور و استان می‌توانند از طریق کمیته امداد و مراکز نیکوکاری یا شماره‌گیری کد #۱۱*۰۶۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۳۲۲۸۷۶ صندوق امداد ولایت کمک‌های خود با هر مبلغی را در پویش نسیم حسینی پویش تامین کولر ویژه نیازمندان خوزستان به دست نیازمندان برسانند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476101

مهمترین اخبار ایران و جهان: