نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 08:47

آزادی 100 زندانی جرائم غیر عمد استان مرکزی از ابتدای سال جاری تا کنون

هیئت امنای ستاد مردمی دیه استان مرکزی از آزادی 100 زندانی جرائم غیر عمد استان مرکزی از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام و المسلمین موسوی رئیس هیئت امناء ستاد مردمی دیه استان مرکزی صبح امروز در نشست ستاد دیه از آزادی تعداد ۱۰۰  نفر ازمحکومین جرائم غیر عمد از  زندان های استان مرکزی از ابتدای سال جاری تا کنون به همت ستاد مردمی دیه و خیرین استان خبر داد.

وی افزود: رقم بدهی زندانیان آزاد شده ۱۳۸ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان تومان بوده است.  

به گفته وی پذیرش اعسار از سوی مراجع قضایی ۱۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، اعلام گذشت شکات به میزان ۱۰ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان، آورده مددجویان به میزان ۹۹۵ میلیون تومان و تسهیلات بانکی به میزان یک میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان، پرداخت بلاعوض از سوی ستاد دیه کشور و استان و خیرین به میزان ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در این مدت تامین شده است.

وی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان اعلام کرد: از این تعداد زندانی آزاد شده ٧٣ نفر محکومین مالی و ٢٧نفر محکوم مهریه بوده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر  ١۴٠ نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندان های استان نگهداری و چشم انتظار دستان پر مهر نیکوکاران هستند و چنانچه هم استانی های خیر و نیک اندیش قصد مساعدت و کمک در این امر خیرخواهانه را داشته باشند می‌توانند کمک های مدنظر خود را به شماره کارت ۶٠٣٧٩٩١٨٩٩٨۵٨٢٠٧ واریز نمایند. 

پایان پیام

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1476401

مهمترین اخبار ایران و جهان: