نیوز سیتی!
27 شهریور 1402 - 10:15

جذب نخبگان در سازمان صمت خراسان جنوبی

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی از امکان بکارگیری نخبگان در این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احمد آریا فر، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور بهره مندی از ظرفیت نخبگان در توسعه اقتصادی استان و تامین و جذب نیروی انسانی در این سازمان، تعدادی از نخبگان بر اساس شایستگی های مربوط و تخصص های مورد نیاز در حوزه صنعت و معدن بکارگیری می شوند. 

وی خاطر نشان کرد: موضوع بهره گیری از ظرفیت نخبگان و ایجاد اشتغال برای آنان همواره یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از مسئولان و مدیران کشور در حل مسائل کشور بوده است که در همین راستا با توجه به گستردگی حوزه صمت استان از ظرفیت این قشر ارزشمند در حوزه صنعت، معدن و تجارت استفاده خواهد شد. 

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی رشته های تحصیلی مورد نیاز این سازمان را مهندسی معدن، مهندسی صنایع، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، فناوری اطلاعات، حقوق و حسابداری برای تصدی پست های کارشناسی امور معادن و صنایع معدنی، بازرسی و نظارت، فناوری اطلاعات، حقوقی و امور مالی اعلام کرد. 
 
آریا فر افزود: متقاضیان می توانند مدارک و مستندات خود را ( مدارک تحصیلی مقاطع مختلف، رزومه، فتوکپی تمامی صفحات شناسنامه، کارت ملی و کارت پایان خدمت برای آقایان، گواهی از بنیاد نخبگان و درخواست همکاری بصورت کتبی ) به معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت واقع در ساختمان بولوار شهدای عبادی تحویل دهند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: پس از بررسی مدارک، افراد واجد شرایط در صورت کسب امتیاز لازم و احراز سایر شرایط به وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی و از مزایای این تسهیل بهره‌مند می شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501989

مهمترین اخبار ایران و جهان: