نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 12:01

کشف بیش از 700 کیلو مواد مخدر با دستگیری 60 قاچاقچی و توزیع کننده در هرمزگان

با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی استان هرمزگان در هفته گذشته بیش از 700 کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط و 60 قاچاقچی ، خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز گفت: در ادامه طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و با هدف مقابله با هرگونه تهیه، توزیع مواد مخدر و در راستای پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی در جهت ارتقا امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده با اقدامات فنی و اطلاعاتی به مدت یک هفته در استان اجرا شد.

وی افزود: مأموران انتظامی استان در این طرح ضمن شناسایی و توقیف 12 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر و در بازرسی از محلات آلوده جمعا 714 کیلو انواع مواد مخدر شامل 548 کیلو تریاک، 160 کیلو حشیش ، 5 کیلو شیشه و یک کیلو هروئین کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: با تلاش همه جانبه صورت گرفته در هفته گذشته، 15 قاچاقچی مواد مخدر، 45 خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

سردار علی اکبر جاویدان با اشاره به اجرای 39 طرح پاکسازی و جمع ،آوری 397 معتاد متجاهر و بلامکان در هفته گدشته در استان ،اظهار داشت: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تمام توان و تلاش خود را بکار گرفته، لازم است شهروندان و عموم مردم قدرشناس استان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1471189

مهمترین اخبار ایران و جهان: