نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 10:16

دستگیری سارق و مال‌خر در شهرستان دیر

بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان دیر از دستگیری سارق حرفه‌ای و یک مال‌خر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی نظریه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های در حال ساخت شهر دیر و حومه موضوع با جدیت و تلاش شبانه روزی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که سرقت‌ها در مکان‌های مختلف و همچنین از ساختمان‌های فاقد دوربین و نگهبان انجام شده است، افزود: مأموران پس از اقدامات پلیسی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع محترم قضائی و در یک اقدام ضربتی نامبرده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر با اشاره به اینکه در بررسی‌های تکمیلی یک شخص به عنوان مال‌خر اموال مسروقه شناسایی و از محل اختفای وی، مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمان در بازجویی انجام شده به هفت فقره سرقت و خرید و فروش اموال مسروقه اعتراف کردند، که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ نظریه از شهروندان خواست تا در ساختمان‌های در حال ساخت خود از نگهبان استفاده کنند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470701

مهمترین اخبار ایران و جهان: