نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 16:29

کشف 500 کیلو تریاک در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی بندرلنگه در یک عملیات منسجم و مشترک پلیسی موفق به کشف ۵۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان روز شنبه در تشریح این خبر افزود: ماموران انتظامی بندرلنگه با همکاری عوامل دریابانی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر جابجایی موادمخدر مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بندرلنگه با همکاری مامورین پاسگاه انتظامی برکه، رستاق و عوامل دریابانی با تشکیل چند اکیپ با کنترل نامحسوس و گشت زنی در محور گریز واقع در حوزه استحفاظی شهرستان، یک دستگاه خودرو کوئیک، یکدستگاه پرایدوانت و ۲ دستگاه موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان را مشاهده و به آنان دستور ایست صادر کردند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان تصریح کرد: رانندگان بدون توجه به فرمان پلیس و علائم بازدارنده با تغییر مسیر اقدام به فرار کردند که باتوجه به سرعت عمل ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودورها متوقف و در بازرسی از آن، ۵۵۰ کیلوگرم نوع تریاک کشف شد.

سردار جاویدان با اشاره به دستگیری قاچاقچیان و پیگیری پلیس جهت شناسایی و دستگیری سایر عناصر این باند، تصریح کرد: در این عملیات ۲ دستگاه خودرو به همراه ۲ دستگاه موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان توقیف شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1481745

مهمترین اخبار ایران و جهان: