نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 19:38

خوابگاه دخترانه دانشکده هنر فارسان افتتاح شد

رئیس دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته خوابگاه کوثر به مساحت پنج هزار مترمربع و سه هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر بنا در چهار طبقه برای دانشجویان دختر احداث و افتتاح شد.

گرشاسب ریگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان دارای ۲ خوابگاه پسرانه و دخترانه بود که متاسفانه خوابگاه دخترانه استیجاری بود و استاندارد‌های خوابگاهی را نداشت.

رئیس دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته خوابگاه کوثر به مساحت پنج هزار مترمربع و سه هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر بنا در چهار طبقه برای دانشجویان دختر احداث و افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه، این خوابگاه از تمام استانداردهای خوابگاهی برخوردار است، افزود: این خوابگاه دارای ۶۴ اتاق چهار نفره و سه اتاق ۲ نفره، سالن مطالعه، نمازخانه، سالن تلویزون، سالن ورزشی و سالن طراحی مجهز به میزهای نور برای طراحی‌های دانشجویان هنر است.

ریگی بیان کرد: با توجه به اینکه یک سری از رشته‌ها مانند فرش، صنایع دستی، ارتباط تصویری و نقاشی به دانشکده افزوده شده است، پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۸۰ دانشجو اضافه شود و تعداد دانشجوها به بالای ۶۰۰ نفر برسد.

وی تصریح کرد: هزینه تمام‌شده ساخت این خوابگاه ۴۵ میلیارد تومان است که با پیگیری مسوولان در سفر رئیس جمهور به استان ۱۳ میلیون اعتبار جذب شد و پروژه به پایان رسید.

ریگی در پایان اظهار داشت: مجموعه فعلی با دانشکده فاصله دارد و باید حصارکشی کلی برای خوابگاه و دانشکده صورت گیرد و این امر نیازمند تامین اعتبار است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1480389

مهمترین اخبار ایران و جهان: