نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 14:42

پیش‌بینی بارش خفیف باران طی دو روز آینده در اردبیل

اردبیل-مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت:بر اساس نقشه‌های هواشناسی بارش خفیف و پراکنده باران طی دو روز آینده در سطح استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز آسمان بیشتر مناطق استان نیمه ابری تا ابری توأم با هوای خنک بوده و پدیده غالب وزش باد خزری گاهی با سرعت تند خواهد بود.

وی افزود: ضمن اینکه از عصر امروز با گذر سامانه ناپایدار جوی از منطقه، علاوه بر ابری و مه آلود شدن آسمان، در مناطقی از استان به ویژه در مناطق شمالی و نوار شرقی بارش پراکنده و خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در بعدازظهر و عصر فردا نیز علاوه بر وزش باد خزری در مناطقی از استان بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق انتظار می‌رود.

کوهی ادامه داد: از عصر یکشنبه تا صبح سه شنبه با تقویت سامانه بارشی ضمن کاهش محسوس دمای هوا، بارش قابل ملاحظه باران در سطح استان به ویژه در نوار شرقی و نیمه شمالی استان پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه طی این مدت توصیه‌های مطرح شده در هشدار هواشناسی شماره ۴۳ سطح زرد تاکید می‌شود، گفت: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1489889

مهمترین اخبار ایران و جهان: