نیوز سیتی!
15 آذر 1401 - 15:56

قصور پیمانکار آسفالت‌ریزی و تاکید شهرداری زنجان بر جبران خسارت

معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری زنجان با اشاره به تخریب بخشی از آسفالت تازه ریخته شده در یکی از معابر شهر زنجان، گفت: ایراداتی در عملکرد یکی از پیمانکاران وجود دارد که باید هر چه سریع‌تر مشکلات را برطرف کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا انصاری در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار تصاویر یکی از معابر شهر زنجان و طرح موضوع خرابی آسفالت این معبر، اظهار کرد: اجرای آسفالت معابر سطح شهر با نظارت مشاور ذی‌صلاح و انجام آزمایش‌های استاندارد مستمر انجام شده و در بررسی‌های انجام یافته ایراداتی در کار یکی از پیمانکاران مشخص شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تعهد اخذ شده از پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری مبنی بر تضمین حسن انجام  کار به مدت ٥ سال، پیمانکار مذکور ملزم به رفع نواقص شده است.

معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری زنجان با اشاره به رویکرد کیفی انجام پروژه‌ها، افزود: با توجه به رویکرد مدیریت شهری در تاکید بر انجام پایدار و کیفی پروژه‌ها، رفع نواقص توسط پیمانکار فعلا تا حد ممکن انجام ولیکن تکمیل رفع نواقص با مساعد شدن شرایط جوی صورت خواهد گرفت.

این مسئول ادامه داد: خوشبختانه در زمان انعقاد قراردادهای مربوطه، تدابیر لازم برای جلوگیری از هدررفت منابع عمومی کاملا لحاظ شده است.

انصاری گفت: سامانه تلفنی ١٣٧ و اپلیکشن اندرویدی «چشم شهروند»، شهرداری آماده دریافت گزارشات شهروندان از مشکلات شهری است.

پایان پیام/ ۷۳۰۰۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 899545

مهمترین اخبار ایران و جهان: