نیوز سیتی!
03 دی 1401 - 17:49

اردوی راهیان نور نقش مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمن دارد

قزوین- معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه راهیان نور بهترین فرصت برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: راهیان نور نقش مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمن دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن کبیری ظهر چهارشنبه در جلسه پشتیبانی از اردوهای راهیان نور که در سالن شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد با بیان اینکه اردوی راهیان نور یک جریان عظیم فرهنگی است، اظهار کرد: هدف اصلی از هجمه‌های دشمن در شرایط فعلی ایجاد نا امیدی و دور کردن مردم از ارزش‌های دینی و ملی است.

وی با بیان اینکه راهیان نور بهترین فرصت برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است افزود: پرهیز از اقدامات کلیشه‌ای و ابتکار می‌تواند در اثرگذاری راهیان نور اثر بیشتری داشته باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه نباید انتظار داشته باشیم سپاه به تنهایی به دنبال برپایی راهیان نور باشد، ادامه داد: این عملیات بزرگ فرهنگی یک حرکت عظیم مردمی است که باید با همراهی و هماهنگی همه دستگاه‌ها انجام شود.

وی با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور نقش مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمن دارد، اضافه کرد: مهم‌ترین راه مقابله با توطئه دشمن در کمرنگ کردن ارزش‌های انقلاب، تبیین دفاع مقدس، خیانت‌های دشمنان انقلاب در حق این ملت و تلاش و جانفشانی این ملت است.

کبیری در پایان با بیان اینکه باید برای پشتیبانی از این اردو برنامه ریزی لازم را داشته باشیم، یادآور شد: همه دستگاه‌ها باید به دنبال هم افزایی و اجرای هرچه بهتر این حرکت بزرگ باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 931045

مهمترین اخبار ایران و جهان: