نیوز سیتی!
03 دی 1401 - 10:25

انجام مجدد عملیات برف‌روبی در شهرکرد/ ماشین‌آلات مشغول کارند

سرپرست مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد با بیان اینکه با بارش مجدد برف عملیات برف‌روبی شب گذشته بی‌اثر شد، گفت: برف‌روبی از شب گذشته تا صبح در شهرکرد انجام شد و مجدداً از ساعت ۶:۳۰ صبح امروز با آغاز بارش برف جدید عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی تکرار شد و تا ساعتی دیگر ترافیک روانی را در شهر خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز محمدپور صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: با اعلام خبر بارندگی ستاد بحران و حوادث شهرداری شهرکرد فعال شد و با ۸۰ نیرو و ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین عملیات برف‌روبی آغاز شد.

سرپرست مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد افزود: رفت و روب برف از شب گذشته تا صبح در شهرکرد انجام شد و مجدداً از ساعت ۶:۳۰ صبح امروز با آغاز بارش برف جدید عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی تکرار شد و تا ساعتی دیگر ترافیک روانی را در شهر خواهیم داشت.

وی ادامه داد: خیابان فردوسی شمالی، منظریه و میرآباد غربی نیز بازگشایی شد اما با بارش برف عملیات بی‌اثر ماند و ماشین‌آلات مجدد مشغول بازگشایی معابر شهر هستند.

محمدپور بیان داشت: شهروندان شهرکرد اگر در خیابانی مشکل خاصی ملاحظه کردند می‌توانند با تلفن ۱۳۷ در تماس باشند تا موارد به اکیپ‌های برف‌روب منتقل و رفع شود.

سرپرست مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد افزود: نکاتی ایمنی را از طرق مختلف به اطلاع مردم رساندیم از جمله اینکه خودروهای خود را زیر درختان پارک نکنند، تا حد ممکن از وسایل عمومی استفاده کنند، تا حد امکان برف جلوی منازل خود را تمیز کنند و از ریختن زباله‌ در جوی‌ها خودداری کنند تا مانع گرفتگی مسیل‌ها شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 929645

مهمترین اخبار ایران و جهان: