نیوز سیتی!
12 آذر 1401 - 11:43

جذب سرمایه ۴۰۰ میلیارد تومانی برای ایجاد ۲۰۰ شغل در مازندران

ساری- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از جذب سرمایه گذاری برای ایجاد ۲۰۰ شغل با سرمایه ۴۰۰ میلیارد تومانی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریان پور صبح شنبه در کارگروه رفع موانع تولید در استانداری با تاکید بر حمایت از سرمایه گذارن در استان گفت: هرچند مدافع کامل بخش کشاورزی هستیم اما باید از سرمایه گذاران نیز حمایت شود.

وی با اظهار اینکه سرمایه گذاری که قصد سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی و قصد ایجاد ۲۰۰ شغل جدید دارد، باید مورد حمایت قرار گیرد، افزود: این کارخانه و واحد تولیدی ریالی وام نیاز ندارد و سنگ اندازی فراروی آن رفع شود.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی ساختمان یادآور شد: کمیسیون می‌تواند با نگاه صنعتی از سرمایه گذار حمایت کند و باید راهکاری اتخاذ تا از سرمایه گذار حمایت کند.

بخشی مدیرکل جذب سرمایه گذاری استانداری مازندران نیز خواستار رفع مشکلات فراروی صنعتگران و سرمایه گذاران در استان شد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به رفع موانع اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات کارخانه‌های صنعتی باید اورژانسی رفع شود، گفت: چاره‌ای نداریم شرایط را برای جذب سرمایه گذار تسهیل کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 894489

مهمترین اخبار ایران و جهان: