نیوز سیتی!
01 دی 1401 - 14:18

تجهیز بخش داخلی مردان بیمارستان بوعلی سینا خرمدره با کمک خیرین

رئیس بیمارستان بوعلی سینا خرمدره گفت: با خرید ۲۰ تخت با هزینه بالغ بر۲۵۰ میلیون تومان و کمک خیرین بخش داخلی مردان بیمارستان بوعلی سینا خرمدره تجهیز شد و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امین بابایی، رئیس بیمارستان بوعلی سینا خرمدره در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی تجهیز بخش NICU این بیمارستان، اظهار کرد: با اخذ مجوز برای تهیه تخت و تجهیزات مربوط به NICU این مرکز واحد فوق آماده بهره‌برداری است.
رئیس بیمارستان بوعلی سینا خرمدره همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز مبرم به دستگاه C-ARM و اعزام بیماران به شهرهای دیگر، لذا این مرکز توانست بودجه آن را در فروردین ۱۴۰۰ از طریق هیئت دولت و وزارت بهداشت تأمین و در شهریور ۱۴۰۱ در محل اتاق عمل نصب شد که  به دلیل مراحل تهیه مجوزها هنوز افتتاح نشده است.
 بابایی ادامه داد: با توجه به نیاز مبرم این مرکز به تخت C-ARM در این مرکز، منابع مالی آن توسط خیرین به مبلغ ۲۶۰ میلیون تومان تأمین و به زودی در اختیار این مرکز قرار داده می‌شود.
وی با اشاره به خریداری سِت اعمال نروسرجری و نیاز به ست‌های جراحی تخصصی برای این مرکز گفت: این ست‌ها توسط خیرین با هزینه بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان تأمین و در اختیار اتاق عمل این مرکز قرار گرفت.
رئیس بیمارستان  بوعلی سینا خرمدره خاطر نشان کرد: با توجه به قدیمی و مستهلک شدن دستگاه سابق مرکز و نیاز به تهیه دستگاه جدید، دستگاه اتوآنالایزر با هزینه بالغ بر ۱۰۹ میلیون تومان توسط دانشگاه خریداری و در اختیار مرکز قرار گرفته است.
بابایی به ساخت پاویون پزشکان در این مرکز اشاره کرد و افزود: به منظور جذب و نگهداری پزشکان و تامین رفاه ایشان محل پشت بام واحد تاسیسات با تامین اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان درزیر بنای  ۱۶۰ مترمربع از محل خیرین در سال ۱۴۰۰ شروع به ساخت و آماده بهره برداری شده است.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 926401

مهمترین اخبار ایران و جهان: