نیوز سیتی!
13 آذر 1401 - 20:32

ایستگاه پایانی چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج استان فارس/ دشمنان، هویت ملی را با فضای مجازی هدف قرار داده‌اند

استاندار فارس گفت: امروز باید گفت دشمنان دست به دست هم داده‌اند تا به وسیله فضای مجازی هویت دینی و ملی ما را مورد هدف قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در آیین اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج با تاکید بر اینکه جذاب‌ترین گروهی هم که فضای مجازی می‌پسندند، کودکان و نوجوانان هستند، اظهار کرد: ما باید از فضای مجازی به‌عنوان فرصت استفاده و به درستی با آسیب‌های آن مقابله کنیم.

ایمانیه با بیان اینکه دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش می‌کند ما را مورد هجمه قرار دهد و قصد دارد نظام را نابود کند که به لطف خداوند، نتوانسته و نمی‌تواند، افزود: امروز باید گفت دشمنان دست به دست هم داده‌اند تا به وسیله فضای مجازی هویت دینی و ملی ما را مورد هدف قرار دهند.

استاندار فارس در ادامه اظهار کرد: شرایطی را داریم که باید همچون دوران دفاع مقدس با سرعت در عرصه مبارزه جنگ رسانه‌ای پیروز و موفق بشویم.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه دشمنان ما امروز نمی‌توانند ما را به جنگ سخت  تهدید کنند و لذا در جنگ نرم(فضای مجازی) با ما رو به رو می‌شوند، گفت: باید خودمان را در عرصه فضای مجازی قوی و پشتیبانی کنیم تا دشمنان نتوانند در عرصه فضای مجازی صحبتی کنند.

شرکت ۲۰۰ شرکت کننده در قالب ۴۰ تیم در رویداد فضای مجازی استان فارس

در ادامه، محمد صحت، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس نیز ضمن خوش‌آمدگویی به مدعوین و تشکر و قدردانی از شرکت کنندگان در این رویداد، به توضیحاتی پیرامون تعداد تیمها و موضوعاتی که طی آن به تولید محتوا پرداختند، اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ شرکت کننده در قالب ۴۰ تیم از شهرستانهای استان در این رویداد حضور داشتند که به مدت ۴۸ ساعت به رقابت پرداختند.

در ادامه این مراسم از ۶ اثر در حوزه کتاب، پوستر و تولید پادکست‌ها و سواد رسانه‌ای سازمان فضای مجازی سپاه فجر رونمایی شد که شامل سه کتاب، یک پوستر و دو تولید دیجیتال در حوزه‌های سواد رسانه‌ای و … بود و در انتها نیز از برگزیدگان این رویداد تجلیل شد.

در حوزه پویانمایی، دو تیم به طور مشترک دوم، دو تیم مشترک سوم و دو تیم حائز تجلیل شدند، در حوزه بازی‌های تلفن همراه نیز دو تیم دوم، یک تیم سوم و یک تیم حائز تجلیل شناخته شدند.

در حوزه نرم‌افزارهای تلفن همراه یک تیم مقام اول، یک تیم دوم و دو تیم سوم و یک تیم شایسته تقدیر شناخته شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 897101

مهمترین اخبار ایران و جهان: